DET VIKTIGSTE JEG HAR

Categories Blogg

Mange lurer helt sikkert på hvorfor en stygg fleecegenser er noe av det viktigste jeg har, men denne genseren har vært pappa sin. Han brukte den utrolig mye, så det er vel kanskje en av de tingene som minner meg mest om han om man ser bort fra Cola.. haha! Jeg har vært livredd for å bruke den i tilfelle jeg skulle ødelegge eller miste den. 

Jeg har likevel valgt å ta den med til Sverige, delvis for at jeg er veldig overtroisk og for at jeg har et indre håp om at jeg kanskje skal få kontakt med pappa, men også for at jeg føler meg trygg. Jeg vet mange vil tenke at jeg er gal nå, men det er egentlig helt greit for jeg er kanskje litt gal haha. Fine pappaen min <3

8 kommentarer

8 thoughts on “DET VIKTIGSTE JEG HAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *