VERDENS SNILLESTE KJÆRESTE

Categories Blogg


Som dere helt sikkert ikke har fått med dere så har jeg vært skikkelig dårlig den siste uken (hehe). Jeg har jo ikke klart å slappe av, så jeg har naturlig nok ikke blitt bedre, men mye verre. De to siste dagene har det vært så ille at jeg ikke har klart å sove før nærmere 05.00. Jeg vil derfor gi litt skryt til Morten, for han har virkelig vært verdens beste kjæreste disse dagene. 

Den ene dagen hadde jeg så vondt i hodet at hverken Ibux eller Paracet funket, og da holdt Morten seg våken for å massere nakken og hodet mitt. I går fikk jeg plutselig intense kramper i magen, og hvem tror dere gikk på butikken midt på natta for å kjøpe meg salt potetgull og en cola? Morten har mange gode kvaliteter, men herregud så omsorgsfull og snill han er. 

Jeg spurte han aldri om han kunne gjøre noen av delene, men det var på en måte bare en selvfølge for han. Jeg føler meg generelt som et bra menneske, men jeg har vel innsett at jeg har et par ting å lære fra Morten. Jeg hadde for eksempel aldri gått alene på butikken midt på natta, uansett hvor kvalm han hadde vært. Jeg er alt for redd til å gjøre noe sånt, så da hadde den egoistiske siden min kommet frem. Det skal sies at vi bor i et strøk der det er knivstikking annen hver uke, så jeg har vel litt god grunn til å være redd? eller? hahah. 

Jeg følte uansett at Morten fortjente litt skryt etter å ha vært så fantastisk disse dagene. Jeg er heldig som har deg ♥

10 kommentarer

10 thoughts on “VERDENS SNILLESTE KJÆRESTE

  1. Så snill han er!! Viktig å ta vare på hverandre 🙂

    Hvilken del av oslo bor du i? Vurderer å flytte til Oslo, men vet ikke om jeg tørr pga alt det skumle som skjer der som f.eks. det du nevner med knivstikking.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *