DETTE HAR VI HANDLET

Categories Blogg

Siden det er en ny uke så vil det si UKENS HANDEL!!! Jeg tror nok både Morten og jeg var ganske sikker på at vi kom til å “spare” penger denne uken med tanke på at vi hadde en del mat fra før av, men vi endte faktisk med å bruken nesten 1000 kroner på butikken. Jeg tror nok mye av grunnen til at summen ble så høy var for at vi handlet på Coop og Ikke Rema som vi vanligvis gjør. Man kan faktisk spare en del penger på å bytte matbutikk, just saying, 

Som dere ser så er det ikke store forskjellen fra forrige gang. Taco, ost, Pepsi Max, vegetarpølse og jordbær haha. Jeg lover dere at jeg skal utfordre meg til neste uke, for da skal jeg kjøpe noe annet enn det jeg har handlet den siste måneden nå. Jeg er bare et sånt menneske som får skikkelig dilla på noe, så spiser jeg det helt til jeg blir lei hehe. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *