UKEN SOM VAR

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå sitter jeg å ser på spisestue til leiligheten vår. Jeg tror ikke dere kan forstå hvilken følelse jeg sitter med, for det er så utrolig deilig å endelig kunne si at jeg eier min egen leilighet. Det blir kanskje litt feil å bruke “endelig”, for jeg er jo enda ganske ung, haha! Det er vel mer det at jeg har planlagt og ønsket å kjøpe i en lengre periode nå, så det føles ut som at det “endelig” er min tur. Jeg synes likevel det er litt skummelt, med tanke på at vi nå har over 3 millioner i boliglån. 

Ukens tanke. 

De tre siste årene har jeg gått rundt med en følelse om at jeg aldri har fått nok uansett hvor mye som har skjedd i livet mitt. Jeg har vært plaget med at jeg har vært ekstremt rastløs og stresset over å ha et kjedelig liv, og jeg har i så mange år fått beskjed om å roe meg ned. Jeg tror nok rastløsheten har kommet fra alt jeg går å bærer på inni meg, for det har blitt så mye bedre etter at jeg begynte å jobbe med problemene mine. Utrolig morsomt at jeg tidligere har påstått at jeg ikke trengte hjelp fra noen, h e r r e g u d Sofie! 

Ukens høydepunkt.

Det kan jo ikke være noe annet at vi kjøpte oss leilighet 😀 😀

Ukens cravings. 

Jeg har fått skikkelig dilla på vanlig melkesjokolade av en eller annen merkelig grunn. Jeg liker at det eneste jeg craver er vegetar-pølser og godteri haha…

Ukens irritasjonsmoment. 

Jeg kommer ikke på en eneste ting som har irritert meg, så det er jo veldig deilig!

Ukens latter. 

Martine og jeg var jo en tur ute, og etterhvert så møtte vi Amanda som seriøst made my night. Vi møtte på en del spesielle mennesker, blant annet noe som snakket åpent om hva han pleide å runke til?!?! Jeg vet ikke hvor hun fikk det fra, men Amanda kom seriøst med de morsomste svarene jeg har hørt på lenge. Jeg lo så mye at jeg nesten tisset på meg, og jeg var seriøst støl i magemusklene da jeg våknet opp. 

Ukens avgjørelse. 

Forrige uke bestemte jeg meg for at jeg skulle begynne å stå opp klokken 08.00 hver dag utenom lørdag og søndag. Skal jeg være helt ærlig så trodde jeg at det skulle bli skikkelig vanskelig, men det er jo SÅÅÅ deilig. Jeg tror kanskje at jeg kommer til å klare å overbevise meg selv om å bli et A-menneske haha. 

Ukens handleliste.

Sko. HER / Bukse. HER / Bukse. HER

Rabattkoden: “Freelove20” gir dere 20% rabatt på alt fra Nelly utenom Blacklist. 

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM VAR

  1. Ikke la deg skremme av å ha et boliglån! Et boliglån skal de fleste ha i løpet av livet uansett, så hvorfor ikke bare starte på det først som sist – når man har muligheten 😃 Det er jo en super investering! Se på det som å betale leie til seg selv! Og gratulerer med leilighet 😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *