DETTE SKJER FREMOVER

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Det er hele 20% rabatt på absolutt ALT fra nly eve, KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥ 

♥ Dette er den første måneden der jeg virkelig har begynt å spare penger til leilighet, noe som er både spennende og skummelt på en å samme tid. Vi har planlagt å kjøpe leilighet rundt desember 2019, så da er det bare å være flink fremover.

♥ Morten og jeg skal på cruise eller til Bahamas i starten av nyåret. Jeg tror nok det blir Bahamas først, men det er ingenting som er bestemt 100% enda.

♥ Martine er endelig ferdig med skal vi danse, og det skal selvfølgelig feires med reising. Vi har snakket om å dra i Februar da Martine har bursdag, så det er ikke så veldig lenge til. Jeg synes januar-mars er de verste månedene å være hjemme i Norge, så jeg kan love dere at jeg vil være mye i utlandet fremover.

♥ Om 6 dager reiser jeg hjem til Tromsø, H E R R E G U D som jeg gleder meg. Jeg tror ingen av dere kan forstå hvor mye jeg savner Celine.

♥ Neste mandag skal jeg i et ekstremt spennende og viktig møte for karrieren min.

♥ I år skal vi feire jul hos besteforeldrene mine som bor “der ingen hadde trudd at nokon skulle bu”. Vi feiret der i fjor også, men jeg delte ikke så mye av omgivelsene med dere. Kanskje jeg skal være litt flinkere til å ta bilder/vlogge slik at dere kan få se mer av hvor jeg vokste opp?

♥ Her om dagen fikk jeg en ekstremt spennende tilbud når det kommer til YouTube som jeg vet dere vil elske. Jeg kan dessverre ikke si så mye mer helt enda, men jeg lover å fortelle med engang alt er 100% bestemt. Jeg kan si så mye som at det inneholder reising og det overnaturlige. Det vil med andre ord komme et veeeldig spennende innhold på YouTube-kanalen fremover.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “DETTE SKJER FREMOVER

  1. Du er så vakker med mørkt hår! Du ser voksen og elegant ut. Den blonde ombrén får deg til å se ut som en 14-åring.

  2. Kunne du ha filmet når du møter Celine? Syns det er litt gøy å se reaksjonen når dere møtes.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *