GOODBYE LONDON

Categories Blogg

  Jakken er fra Primark.  hahaha jeg ler så mye. De som vet de vet ;pppAkkurat nå sitter jeg å blogger i uberen på vei til flyplassen. Som dere sikkert har fått med dere allerede så reiser vi hjem i dag, noe som selvfølgelig er kjipt. Jeg har sagt det før å sier det igjen, reising gir meg en energi jeg nesten aldri kjenner på hjemme. Jeg er bare så utrolig lykkelig med engang jeg får oppleve noe nytt og møte nye mennesker. Apropos å møte mennesker, ser dere hvem jeg traff i går? Dere har nok mest sannsynlig sett Stine før? hun er også den venninnen jeg har snakket om som leser bloggen min. Jeg forstår at vennene mine ikke orker å lese den med tanke på at de allerede vet alt som er å vite, men jeg synes likevel det er så fint at hun trykker seg inn her hver dag. Love you <3

Det var faktisk helt tilfeldig at vi er i London på samme tid, så det er jo moro. Jeg ser ikke venninnene mine fra Trondheim så mye som jeg ønsker, så jeg setter virkelig pris på dager der vi kan tilbringe litt tid sammen. Er det en ting jeg ønsker meg til jul så er det at alle de skal flytte til Oslo sånn at jeg har muligheten til å se de hver dag. Det er sikkert mange av dere som ser hvor vi var å spiste middag i går? Jeg tror det tipset jeg har fått flest ganger er å spise på Sketch, så vi bestemte oss for å teste det ut til slutt. Maten var helt OK, men lokalet er faktisk noe av det kuleste jeg har sett på lenge. Det er lenge siden jeg har sett noe så gjennomført, så det skal de virkelig ha skryt for. Hadde det vært for maten ville jeg nok ikke anbefalt stedet videre, men på grunn av lokalet er det absolutt verdt å ta seg en tur.

Nå skal jeg ta meg en liten powernap i verdens dyreste uber. Det er rushtid i London nå, noe som gjør prisen dobbelt så dyrt. Vi betaler derfor over 2000 kroner for å komme oss til flyplassen, haha hjelpes.

13 kommentarer

13 thoughts on “GOODBYE LONDON

  1. Hvorfor tar dere ikke undergrunnen? Tenker jo at det er mye mer økonomisk enn å betale 2000kr i taxi 🙂

  2. Tusen takk for navnet til han klarsynte <3 Var hos han i dag, og det var egentlig en meget rar opplevelse! Han sa så mye fornuftig, pratet om ganske mye han ikke kunne vite, men som stemte med hva jeg vet 😮 Hvordan har dagene etter vært for deg? Han sa noe om at jeg kunne få en reaksjon etter noen dager, har du opplevd det?

  3. Hei! Drar til London i helga! Kunne du ha laget er innlegg om anbefalinger? Alt fra mat, butikker, plasser og se osv? Settes stor pris på!

  4. Kan du skrive et innlegg om hva du anbefaler å gjøre/hvor man bør spise/hotell osv i London? ❤️

  5. ehh.. hvis du tar Uber til Heathrow, Stansted eller Gatwick, så koster det ikke 2000 kr..
    og det går fortere med undergrunnen enn taxi i rushen btw.

  6. Super fine bilder. Lurte på hvor jakken var fra og om jeg kunne fått info til han klarsynte? ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *