DISSE MENNESKENE ER SÅ IRRITERENDE

Categories Blogg

Jeg har ingen problemer med å innrømme at det er en del ting jeg irriterer meg over når det kommer til andre mennesker. Jeg tror uansett ikke jeg er alene, for det finnes vel ikke et menneske på denne jord som aldri irriterer seg over noe noen andre gjør. Om du er en av de så gjerne ta kontakt, jeg tar gledelig imot tips for hvordan man ikke skal irritere seg over andre haha. 

😠 Det verste jeg vet er mennesker som ALDRI ser seg selv og sine feil. De som alltid skylder på andre og aldri kan ta noe ansvar selv, usj.

😠 Dette punktet irriterer meg nok ekstra mye for at jeg ikke finnes gjerrig selv, men jeg takler ikke mennesker som vrir og vender på hver eneste krone. Jeg forstår selvfølgelig de som har dårlig råd, men nå snakker jeg om de menneskene som faktisk har nok penger, men som likevel aldri skal dele eller være raus. For eksempel de som mer enn gjerne blir spandert på, men som krever penger tilbake samme sekund som de har betalt noe for deg.

😠 Mennesker som alltid gjør seg selv til et offer uansett, h e r r e g u d det er så irriterende.

😠 Jeg irriterer meg også grønn over mennesker som ikke eier sympati eller empati for andre. De menneskene som tenker at de har vært gjennom verre ting slik at andre ikke har lov til å klage for at de ikke har det like vondt. Er det en viktig ting jeg har lært den siste tiden så er det at alle opplever smerte og sorg forskjellig. Noen mennesker kan gå gjennom de sykeste ting og likevel stå oppreist, mens andre kan oppleve “mindre” ting å knekke helt sammen. ALLE er forskjellige, og måten jeg opplever smerte på er mest sannsynlig helt annerledes enn deg. Kanskje det er mer synd på deg og kanskje du har klart å bearbeide sorgene dine, men ikke døm de menneskene som ikke har kommet like langt som deg i prosessen.

😠 Menn OG kvinner som enda har holdninger om at kvinner hører hjemme på kjøkkenet og at det eneste vi fungerer til er å lage mat og føde barn.

😠 Mennesker som på død og liv skal skaffe seg dyr, men som slutter å ta vare på de med engang de blir kjedelige. Nei, barnet ditt trenger ikke en hamster, kanin eller marsvin for å være lykkelig. Dere trenger heller ikke en hund eller en katt for å bli underholdt. Det er SÅ mange mennesker der ute som kjøper dyr for at de er så søte og morsomme med engang, men som driter i dyrene sine etter noen uker. Skam dere.

😠 De som alltid skal peke finger på ALT og som leter etter feil hos andre. Det er helt sykt å se hvor mye bra et menneske kan gjøre, men er det en ting noen ikke liker så er det den ene tingen man skal henge seg opp i. Hvorfor er det så forbanna vanskelig å sette pris på alle de gode tingene? Hvorfor MÅ man henge seg opp i den ene tingen du ikke mener er politisk korrekt? ååååh mennesker som alltid skal dømme, påpeke og henge ut andre. Dere får meg noen ganger til å miste troen på mennesker. Peace and love, xoxo.

4 kommentarer

4 thoughts on “DISSE MENNESKENE ER SÅ IRRITERENDE

  1. Så dæ igår på byen, å må bare si at du e enda penere i virkeligheta enn på bilda. Tenkte æ sku la vær å komme bort sia du va ute å kosa dæ med venninna di, men følte bare for å gi dæ et kompliment her da for å lysne opp dagen din litt. Håpe du kose dæ resten av tia du e i Tromsø!

  2. Du beskriver jo bare deg selv her. Bortsett fra det med holdningen om kjøkkenet. Du er gjerrig, skal alltid være best og ha rett. Skylde på andre og å gjøre seg selv offer med engang lesertallene dine går ned, eller du har dårlig dag. Du er den første som skal pirke og peke fingeren når noen gjør noe feil. Du henger deg opp i kommentatorer, og kjempelenge! Det med at noen pålegge at du tok med deg dårlig vær, hvor mange måneder snappet og blogget du om dette? Hvor mange ganger i år har Celine vært uten deg egentlig? Hun er jo for deg bare rekvisita som du kan snappe.

    1. Hei du! Håper ikke du vanligvis uttaler deg slik om mennesker du ikke kjenner. Du skriver på en måte som om du skulle vært en venninne av meg i mange år og tydeligvis kjenner meg bedre enn meg selv? haha. Apropos været så var det kanskje du som skrev kommentaren i og med at du henger deg opp i det. Så beklager om jeg fornærmet deg, vi bare synes det var en veldig morsom uttalelse 😀 Celine har vært hos meg siden jeg fikk henne i 2011, så passer mamma hun når jeg er ute å reiser. Jeg vet ikke om du har en bedre plan eller løsning på det? Sist jeg sjekket så var det normalt å finne pass til hunden når man reiser bort, men jeg vet ikke helt hva du pleier å gjøre.

      PS; Jeg har hatt høyere lesertall det siste året, så jeg vet ikke helt hvor du henter statistikken din fra hehe 😀

      Håper du får et fantastisk godt nyttår <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *