DOBBELTMORALSK

Categories Blogg

Jeg er faktisk litt sjokkert over at ingen har kommentert at jeg drakk alkohol i går? Jeg er vandt til at hver gang jeg sier at jeg ikke skal gjøre noe, men gjør det likevel så er det alltid noen som kommer med en kommentar om hvor dobbeltmoralsk jeg er haha. Jeg hadde egentlig bestemt meg for en hvit måned, men det varte dessverre ikke så lenge hehe.

Jeg hadde også bestemt meg for å holde meg unna godteri denne måneden med tanke på at jeg spiste det hver dag i to uker, men nå vurderer jeg altså å stikke en tur på Yummy Heaven. Jeg har veldig den holdningen at livet er for kort til å ikke gjøre det man vil, så jeg er nok den verste personen til å ha slike forbud. Jeg vet egentlig ikke hvem jeg prøvde å lure med at jeg ikke skulle spise godteri på en hel måned HEEELLO?!?! haha..

Nå skal jeg komme meg på trening før vi skal avslutte søndagen med taco, godteri og film. Jeg håper dere alle får en fantastisk fin søndag ♥ Hilsen en dobbeltmoralsk blogger hehe ;pp

4 kommentarer

4 thoughts on “DOBBELTMORALSK

  1. Jeg er avholdsmenneske. Men en ting kan du få: Moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt!
    Så har du noe å si til kritikerne..hehe. 🙂

  2. Hei fineste!<3 Haha, jeg tipper de fleste tenkte du drakk noe alkolfritt! Så der ble nok mange av oss lurt! 😉 Men kjempe flott at du er så ærlig å sier det selv!!!<3 Gøy vlogg! Tips til fler: truth or dare, teste flere spisesteder, vlogge alle måltider gjennom en hel dag (der det er kun hjemmelaget mat), jeg har aldri f.eks…. Stor klem!<3<3<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *