MINE SMINKEFAVORITTER

Categories Blogg

Reklame | Tanstore

Jeg håper alle har hatt en fantastisk søndag så langt ♥ Selv har jeg bare brukt dagen til å trene, jobbe og slappe av. Jeg kan fortsatt ikke forstå hvorfor så mange misliker søndager? Det er jo den beste dagen i hele uken. Jeg føler det er den eneste dagen du ikke trenger å ha dårlig samvittighet for å sove lenge eller bare ligge på sofaen en hel dag, er dere ikke enig?

Jeg får mye spørsmål om hvilken sminke jeg bruker, og som jeg allerede har fortalt dere så er Kylie og Jeffree Star Cosmetics en av mine favoritter, spesielt når det kommer til leppeprodukter. For noen uker siden fikk jeg tilsendt noen nye produkter av Tanstore fra Jeffree Star Cosmetics, og som forventet så elsker jeg de. For dere som elsker ekstra higlight, prøv Liquid Frost. Den gir en helt sykt fint resultat. 

Som dere kanskje forstår så er Liquid Frost flytende, så for dere som liker tørre produkter så vil jeg anbefale Jeffree Star sin Platinum Ice Skin Frost Pro Palette. Her får du flere farger å velge i og som dere kanskje ser så er det “Pink Chill” som er min favoritt. Det er forresten den jeg har på meg på bildet over, så den er ganske fin og ikke minst pigmentert. Du finner Skin Frost Pro HER

Dere som har fulgt meg en stund vet at jeg elsker nude lepper, men herregud som jeg elsket fargen på bildene over her. Jeg har alltid vært litt skeptisk til sterke fargen, men resultatet ble overraskende fint. Jeg følte meg mye mer voksen og mer sexy med en slik farge, nesten litt mystisk om det gir mening? haha. Fargen heter Calabasas og leppestiften finner dere HER

Altså se hvor godt blåfargen på øynene mine kommer frem når jeg ikke bruker nude, hvorfor har jeg aldri brukt slike farger før? Det er jo faktisk SÅ fint!! Dette er en lipstick i fargen: Scandal som du finner HER

Lip Scrub må nok være det beste produktet jeg noen sinne har fått. Jeg er helt sikkert ikke den eneste som sliter med tørre lepper på vinteren? Denne er i alle fall helt genial å bruke om du ønsker et finere resultat når du bruker lipstick eller leppestift. Det er jo faktisk ikke noe som er verre enn å påføre produkt på tørre lepper, det blir jo svært sjeldent fint haha. Du får mye produkt for pengene og den er veldig enkel å bruke, du finner den HER.

Du finner flere av leppeproduktene til Jeffree Star Cosmetic HER og du kommer direkte til TanStore sin hjemmeside HER. PS; TanStore er forøvrig autorisert hos Jeffree Star Cosmetics sin hjemmeside.

Jeg har forresten en rabattkode som gir dere hele 15% rabatt fra TanStore sin hjemmeside i 48 timer. Rabattkode: sofienilsen

11 kommentarer

11 thoughts on “MINE SMINKEFAVORITTER

  1. Fysj sminken din😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    DU KAN IKKE SMINKE DEG???
    Bryna er desidert det verste, helt grusomme og alt for langt fra hverandre?
    Og de fargene på liquid lipstickene var dødsstygge

    1. Til deg over her: Er det slik du kommuniserer med mennesker? Ta en titt på Kardemommeloven og start å lev etter den! Da kan jeg garantere deg et mye bedre liv!

  2. Hei fineste!❤️ Ååååå, så utrolig nydelig du ble i fargen Calabasas!!! Ohhhhh, hell yeah!!!😉 Stor god klem!❤️

  3. Ingenting å kommentere at sminken hennes e stygg… altså.. vi jente hat vell bad-makeup days – æ har værtfall d…

    Syns du e fin Sofie!😘😘

  4. Jeg tror faktisk brynene dine begynner å slutter akkurat der de skal jeg altså ! Dessuten er du veldig vakker med og uten sminke !
    Jeg likte dette innlegget jeg ! 🙂 det er veldig lett å se hvordan produktene faktisk ser ut i virkeligheten her tror jeg og det er bra og etterlengtet , i forhold til hva andre som prøver sminke på bloggene sine kanskje gjør:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *