DRAMA I INFLUENCER VERDEN

Categories Blogg

Er det noe jeg er veldig takknemlig for så er det at jeg ikke er så kjent som YouTuber/influencerne i USA er. Jeg har mange ganger synes at det har vært tøft de gangene det har stormet rundt meg her i lille Norge, så kan man tenke seg hvordan det er når hele verden følger med. Skal jeg være helt ærlig så synes jeg nesten det er litt flaut å følge med på det som skjer mellom flere av YouTuber-folkene akkurat nå. Voksne mennesker som kaster hverandre under bussen for alt det er verdt. Jeg forstår jo at man kanskje ønsker å forklare seg selv, og at det er mange i bransjen som utgir seg for å være noen de ikke er. Jeg forstår bare ikke hvordan de orker? 😂

Det er nesten litt rart å tenke på hvor interessert man kan være i andre sitt drama. Mennesker man ikke kjenner en gang, og som man mest sannsynlig aldri kommer til å møte eller ha en relasjon til. Hvorfor tror dere at man synes det er så interessant/morsomt å følge med på andre sine krangler/uenigheter? Jeg merker jo selv at jeg har elsket å se på Ex on the beach for det gir meg noe jeg vanligvis ikke møter i hverdagen, men jeg kunne aldri oppsøkt det selv om det gir mening? Jeg synes det er gøy å følge med på mennesker som frivillig melder seg på et program der du skal være innelåst med eksen din, men jeg hadde aldri meldt meg på selv.

Jeg synes bare det er fascinerende å tenke på hvor mye man interesserer seg i andres liv. Jeg satt selv å googlet, så på YouTube-videoer og stalket flere på Instagram etter Tati sin video. Jeg kjenner bare at jeg er glad for at det ikke er mitt liv og mitt drama, og det tror jeg kanskje de aller fleste av oss er? 

5 kommentarer

5 thoughts on “DRAMA I INFLUENCER VERDEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *