UKENS HANDEL & NOEN VEGETARTIPS

Categories Blogg

Jeg har en del liggende i fryseren og kjøleskapet, så dette er ikke alt jeg skal spise på en uke bare sånn at det er sagt 😂 Det verste er at jeg endte med å betale nesten 700 kroner på matbutikken. Det skal sies at jeg handlet på Meny, men jeg synes uansett det var ganske dyrt.

Jeg har faktisk bestemt meg for å begynne å kutte ned på melkeprodukter, men jeg kommer nok aldri til å være 100% veganer. Jeg er alt for glad i Norvegia til å kutte det ut helt, så bruker jeg også Cottage Cheese og egg i havrelappene mine. Utenom det så skal jeg holde meg unna så godt det lar seg gjøre, så det kommer til å bli spennende å se hvordan jeg synes det er.

Denne er utrolig god om man tilsetter litt olje, hvitløk og chilli! nam

Denne er så GOD. Anbefales på det sterkeste om du et på utkikk etter godt alternativ til Yoghurt <3

En av mine favoritter når det kommer til knekkebrød, men jeg kjenner at det er lenge til jeg kjøper de igjen ettersom at det kostet 50 KRONER!!?!?!?!?

Denne bruker jeg alltid i Smoothie, og synes den gir en skikkelig god smak. Tidligere brukte jeg Mager Kesam, men jeg kan helt ærlig ikke kjenne noe forskjell på smak.

Dette smøret er min all time favoritt, og jeg har mange venninner som kjøper dette selv om de ikke er vegetarianer eller veganer på grunn av smaken. Det er nok litt dyrere enn mange andre merker og typer, men jeg personlig synes det er verdt hver eneste krone.

Litt grønnsaker for jeg skal selvfølgelig spise taco i helgen.

Hva skal du spise i helgen? <3

4 kommentarer

4 thoughts on “UKENS HANDEL & NOEN VEGETARTIPS

  1. Taco er et midt i helgen😍 Den blandingen til blomkålrisen hørtes digg ut🤩 Må tipse om at denne også er veldig god i salat🥳
    God helg!

  2. Vil du ha tidenes diggeste alternativ til ost, så er Violife å anbefale!! Finnes på Etikken. Jeg digger cheddarosten, bruker den til ostesmørbrød

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *