DRØMMER OG MÅL

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Lignende jakke. HER / Genser. HER / Bukse. HER / Sko. HER

Jeg har alltid vært en sånn person som snakker høyt om målene og drømmene mine. Får jeg en ide eller noe jeg har lyst til å gjøre, så deler jeg det alltid med noen. Jeg har aldri vært den personen som har “klart” å holde mine egne “hemmeligheter” hemmelig. Jeg hadde for eksempel hatt skikkelig problemer om jeg jobbet med et prosjekt som var 100% hemmelig som jeg ikke kunne snakket høyt om. Jeg hadde selvfølgelig klart det, men jeg vet at jeg hadde lengtet så mye etter å kunne dele det med noen. Fra jeg var liten jente så har jeg lært at man skal snakke høyt om drømmene sine for da vil de en dag bli oppfylt. Det er noe jeg fortsatt tror på den dag i dag, og en taktikk jeg har brukt så lenge jeg kan huske. Jeg er også veldig impulsiv, noe som gjør at jeg ofte kan ta valg litt uten å helt tenke meg om. Det vil nok for mange virke som en dum og lite gjennomtenkt greie, men det har funket for meg, så hvorfor ikke.

Jeg vet ikke om det er alderen min eller hva det er som skjer, men jeg har kommet inn i en periode der jeg er skikkelig usikker på hva jeg vil. Jeg endrer seriøst mening annenhver dag, og noe jeg virkelig ønsket i går vil jeg nødvendigvis ikke i morgen. Jeg tror bare det er en del av å være ung, problemet mitt er bare at jeg deler det med alle. Det er ikke lengre sånn som før da jeg bare delte det med et par stykker, nå deler jeg jo det med flere tusen mennesker. Jeg tenker ikke alltid over at jeg snakker til så mange forskjellige mennesker, og at det kanskje kan virke forvirrende for dere. For meg er det naturlig da vennene mine er vandt til at jeg er slik, og dere har jo på en måte blitt vennene mine på både på godt og vondt.

Jeg føler at mange er redd for å snakke høyt om drømmene og målene sine, i tilfelle det ikke ender opp med å være som vi kanskje hadde sett for oss. Jeg synes derimot det er fint å kunne dele oppturene, men også nedturene. Selv om det kanskje ikke ble som vi hadde forventet, så vil ikke det bety at det er mislykket av den grunn. Jeg lever veldig etter “når en dør lukkes, så åpnes det en annen”. For meg er det viktig å snakke høyt om drømmene mine, for det er min måte å skape de til en virkelighet. Jeg har blant annet snakket lenge om Los Angeles, sminkemerke og bok, og jeg kommer til å snakke om det helt frem til det er en virkelighet. Jeg er ikke redd for at noen skal tenke at jeg ikke får det til, og jeg er heller ikke redd for å dele det med dere om det ikke skal gå som jeg kanskje hadde sett for meg.

5 kommentarer

5 thoughts on “DRØMMER OG MÅL

  1. Har sjøll vurdert dæm skoen bare i rosa 🙂 E dæm normal i str og god og ha på sæ ? 🙂

    Syyykt fine bilda 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *