EN LISTE OVER DAGEN I DAG

Categories Blogg

Humør
Jeg har fått slappet skikkelig av de to siste dagene, så jeg har absolutt ingenting å klage over. Nå er det snart hjem til Trondheim igjen der hverdagen og fest venter. Dere vet jo hvor gira jeg er på å feste, haha!!

Tanke
Jeg trodde aldri jeg skulle skrive dette, men den siste tiden har jeg hatt skikkelig lyst til å… studere?!?! Jeg er ikke der at jeg kunne begynt på sykepleien, lærer eller noe i den duren, MEN jeg har lyst til å studere noe i NYC og LA. Bare et morsomt fag for å kunne gjøre noe litt annerledes og utvikle meg som menneske. Det som nesten er litt komisk er at jeg føler meg mer usikker på hva jeg vil som 24 år, enn hva jeg gjorde da jeg var 16, haha.

Bekymring
Jeg skal ikke legge skjul på at jeg begynner å bekymre meg over at Morten snart skal flytte. Dette er den siste helgen vi har sammen her i Trondheim før vi reiser til Oslo neste fredag. Jeg kjenner at jeg er veldig glad for at jeg skal være med han, for jeg tror det hadde vært mye verre å kjøre han på flyplassen for å så kjøre hjem alene. Jeg føler flyttingen blir mer “dramatisk” nå som vi drar sammen <3

Hva jeg gleder meg til
Selv om jeg egentlig ikke er spesielt gira på å drikke så gleder jeg meg til en skikkelig fest sammen med alle venna. Det er ikke så ofte vi får til å møtes, så det er skikkelig hyggelig når alle samles <3

Det som har sjokkert meg
Det har kanskje ikke sjokkert meg så veldig, men jeg må si at jeg synes det er meget spesielt hvordan enkelte kan sitte å uttale seg på andre sine vegne, spesielt når de ikke har vært der selv.

Snapchat

Melding
Det må nok være alt av planleggingen til SRI LANKA. Det er bare noen måneder til jeg skal reise til et sted jeg har drømt om SÅÅ lenge.

Telefonsamtale
Jeg har vært i en veldig spennende telefonsamtale i dag. Jeg har SÅÅ mye å finne ut av fremover, jeg blir nesten helt stressa haha.

Irritasjon
Celine er så irriterende å ha med seg på nye steder. Hun går etter meg over alt, bjeffer av den minste ting og er skikkelig masete. Hun har vært sånn siden hun var liten, og det virker ikke akkurat som det kommer til å bli noe bedre.

Serie
Skitten snø og Hollywood fruer. To veldig forskjellige seier, men du blir hekta på begge.

2 kommentarer

2 thoughts on “EN LISTE OVER DAGEN I DAG

    1. Jeg mikser så mange forskjellige, men jeg er veldig glad i KYLIE sine paletter. For øyeblikket bruker jeg Balmain paletten mye og huda beauty sitt «nude». På leppene har jeg 100 forskjellige farger som jeg mikser 😂 men bruker KYLIE der også

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *