DU VET IKKE HVA DU HAR FØR DU “MISTER” DET

Categories Blogg

Akkurat nå sitter Morten og jeg å lader bilen, og prøver egentlig bare å få tiden til å gå. Vi reiser hjem til Trondheim i dag etter noen morsomme, men også harde dager i Tønsberg haha. Jeg tror vi begge har godt av å komme tilbake til sunn mat, normale rutiner og trening. Jeg skal uansett ikke skryte på meg noe, for det er ikke mange dagene vi skal være i Trondheim. Vi tenker oss faktisk tilbake til Tønsberg til helgen allerede. Vi skal vel egentlig bare hjem for å hente Celine, for nå savner jeg henne skikkelig. Det er helt merkelig hvor avhengig man kan bli av et dyr, men sånn er det vel bare. Jeg har faktisk savnet henne så mye at jeg har screenet alle bildene jeg har fått tilsendt så det sier vel kanskje sitt haha. 

Vet dere forresten hva jeg klarte å glemme på hotellet? LINSENE MINE!! Jeg ser jo virkelig ingenting uten de, så dere kan tro jeg var fortvilt da jeg våknet i dag å skjønte at jeg ikke hadde linser. Det var jo ekstra morsomt ettersom at vi skulle kjøre til Trondheim i dag, og at Morten plutselig fikk ansvaret for å kjøre hele veien. Jeg måtte derfor ringe hotellet, og heldigvis så lå linsene og “bakis” tablettene mine der haha. Dere kan tro jeg ble lykkelig, for jeg er virkelig helt hjelpesløs uten linsene mine. Jeg har aldri vært mer enig i ordet “du vet ikke hva du har før du mister det” før i dag, så nå skal jeg passe godt på mine kjære linser <3 Vi snakkes i Trondheim dere, love love. 

3 kommentarer

3 thoughts on “DU VET IKKE HVA DU HAR FØR DU “MISTER” DET

  1. Jeg og venninna mi var i Tønsberg på fredagen som var, også så vi deg men sosial angsten min hindret meg til å tørre å gå bort ://

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *