UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hva tenker du om at Sofie Karlstad snakker nedlatende om deg og Stina på bloggen hennes?
På hvilken måte har hun snakket nedlatende om oss? Da tror jeg kanskje du har misforstått litt hehe!

Hva synes du om at influencere deler krangle sine i offentligheten?
Det har jeg allerede svart på flere ganger før, og jeg tror de aller fleste vet hva jeg synes om det. Det blir nok dessverre ofte brukt for klikk og oppmerksomhet, men det mange dessverre ikke tenker på er at man er sin egen merkevare. Du selger et produkt, og jeg tror det er mange annonsører som ikke ønsker å jobbe med de som deler sitt personlige drama med alt og alle. Mange av oss er også voksne mennesker, og vi har et ansvar ovenfor følgerne våre som er viktig å huske på. Det sender jo ikke akkurat ut gode signaler når man velger å drite ut hverandre på nett, og nettmobbing er dessverre noe som veldig mange barn og unge går gjennom på daglig basis. Om man ikke klarer å ordne opp på privaten så lar man rett og slett bare være å skrive om hverandre, så enkelt er det faktisk. 

Hvilken blogger liker du minst?
Andrea Sveinsdottir og Martine Lunde!!! haha neida <3 Det er ingen jeg misliker. Jeg vil veldig gjerne bli kjent med mennesker før jeg velger å ta et standpunkt om hvordan de er. Er det noe jeg har erfart i den bransjen her så er det at veldig mange er annerledes i virkeligheten enn hvordan de fremstår på bloggen (på en positiv måte). Da mener jeg ikke at noen faker personligheten sin, men det er jo ofte litt vanskelig å få et 100% inntrykk av å bare lese en blogg. 

Favoritt utested i Trondheim?
Søstrene Karlsen, helt klart. 

Hvor mange måltider spiser du om dagen?
Dont know, jeg spiser hver gang jeg er sulten. 

Hvor i Tønsberg bodde du da du var liten?
Pappa bodde på Nøtterøy, også bodde jeg sammen med mamma på Teie og i Tønsberg sentrum. 

Har du noen nye prosjekter til høsten?
Jeg har et par spennende ting som skjer til høsten, men om det vil skje noe mer har jeg ingen anelse om enda. 

Er du vegetarianer?
Som jeg har sagt før så orker jeg ikke å stemple meg selv som noe som helst ettersom at man får så sykt kjeft om man en dag velger å gjøre noe annet. Det er jo sånn her i bloggverden at om du endrer mening eller vokser som menneske så er du automatisk dobbeltmoralsk, så jeg har rett og slett ikke valgt å si at jeg er hverken det ene eller det andre. Jeg spiser derimot nesten ikke kjøtt, og kjøper det aldri selv. Tidligere så spiste jeg det om jeg fikk det servert da jeg var hjemme hos andre på middag, men etter at jeg så dokumentaren om hvordan enkelte norske bønder behandler grisene sine så har jeg ikke hatt lyst på kjøtt siden. Jeg møter så mange som spiser kjøtt som har unngått å se dokumentaren for at de har hørt at den er så brutal, men jeg tenker at det er greit å vite hva man faktisk spiser, og at man faktisk kan stå inne for det. Det er bare min mening da, og det er sikkert mange som kommer til å bli irritert nå. 

Var du nervøs første gangen du skulle møte foreldrene til Morten?
Jaa, jeg var livredd haha. Det er alltid skummelt å møte foreldre for første gang. 

Hvordan var VGS for deg?
Alt jeg kan konkludere med er at skole ikke er for alle, og det var ikke noe for meg heller. 

Ananas på pizza?
OFC!!!! Jeg forstår meg ikke på mennesker som ikke liker det, u are crazy. 

Hva liker du best med trening?
Hvordan det får meg til å føle meg. Trening er den beste terapien for meg. 

Hva tenker du om at Andrea ikke sier at hun ikke savner å bo med deg? Føler også at hun alltid svarer på en veldig negativ måte hver gang hun får spørsmål om deg. 
Som jeg også skrev over her så tror jeg du misforsto litt hva hun mente, for hun skrev jo veldig mye annet også enn bare det at hun ikke savnet å bo med meg. Det er jo mer naturlig å bo sammen med kjæresten sin, selv om vi hadde en veldig fin tid som roomies. 

Har du noen gang vært forelsket i noen andre enn Morten?
Ja, det har jeg. Jeg hadde jo vært i et ganske langvarig forhold før jeg møtte Morten. 

Hvor gammel er du om 5 år?
29 :)))))

Føler du deg hjemme i Trondheim?
Ja, det gjør jeg <3 meeeen jeg har bare lyst til å være i Tønsberg om sommeren hahah. 

Hvorfor er du og Morten aldri sammen ute på byen? Ser dere alltid bare hver for dere. 
For Morten og jeg liker å være sammen med vennene våre når vi først er ute. Vi bor sammen, ser hverandre hver eneste dag, spiser sammen, dusjer sammen, tisser sammen and u name it. Det er viktig å finne en balanse, og jeg synes det er mye morsommere å feste med venninnene mine og jeg tror han synes det samme hehe. 

Teslaen dere har koster nærmere 700.000, hvorfor vil du ikke gå ut med nøyaktig sum?
Jeg synes økonomi er en privatsak. 

Hvem fra PH har du enda kontakt med?
De dere ser jeg henger med og vet at jeg er god venn med. 

Når er neste gang du skal til USA?
I oktober, wuhuuhuhu!!!!

1 kommentar

1 thought on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Kunne virkelig ikke vært mer enig, angående vegetar greiene! Jeg bestemte meg for å slutte å spise kjøtt etter dokumentaren selv… men vil ikke kategorisere meg helt som veggis, da jeg ikke har vært på middag hos andre enda hvor det har vært en utfordring

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *