EN ÆRLIG OPPDATERING PÅ LIVET

Categories Blogg

Jeg vurderer å begynne med en liten “oppdatering på livet” her på bloggen. Der jeg rett og slett bare oppdaterer dere på livet og hva som har skjedd og det som kanskje skjer fremover. Mange av dere kan nok føle at jeg er ganske åpen av meg, men det er ekstremt mye jeg ikke deler i det offentlige. Jeg tror derfor at dette innlegget kan bli litt mer personlig, og kanskje en måte å bli litt bedre kjent med meg og det som skjer i livet mitt.

🖤 Som dere allerede vet så er det nå bare litt over to uker til Morten pakker sakene sine å flytter tilbake til Oslo. Det som har vært veldig morsomt med denne prosessen er hvordan jeg kan føle en ting så sterkt den ene dagen, men så kan jeg våkne opp dagen etterpå å føle noe helt annet. Jeg synes selv at jeg har tatt det overraskende bra, og at jeg har klart å sette mine egne følelser til side for å ikke påvirke valget til Morten og ikke få han til å føle seg dårlig for at han følger drømmene sine. Jeg tok det vel egentlig veldig bra helt til det begynte å nærme seg, og jeg kanskje begynte å innse at dette faktisk skjer. Den ene dagen kan jeg føle meg som verdens sterkeste som skal klare dette uten noen problemer, mens andre dager føler jeg for å pakke kofferten min å flytte sammen med han. Vi har jo tross alt vært uadskillelige siden vi var i Mexico i 2017, og det føles bare rart at vi nå skal få en helt ny utfordring ingen av oss hadde sett komme. Jeg tror likevel at alt skjer av en grunn, og jeg er helt sikker på at vi begge vil vokse veldig på denne opplevelsen.

🖤 Utenom flyttingen så ser det kanskje ut som at Morten og jeg kommer til å selge både hus og bil etter sommeren neste år. Jeg elsker leiligheten vår, men jeg tror kanskje at vi har kommet dit at begge føler seg klar for å følge drømmene sine. Vi kunne selvfølgelig leid den ut, men jeg kjenner at jeg ikke orker å pusse opp hele leiligheten etterpå. Jeg har jo leid i alle år selv, og jeg har selv sett hvor mye slitasje det kan komme på en leilighet etter x-antall mennesker har bodd der. Jeg tror heller ikke hverken Morten eller jeg vil ha ansvaret som kommer med det å leie ut en leilighet. Jeg som tenker å bo i utlandet, og Morten som skal ha en 100% jobb i en annen by. Det er jo ikke akkurat sånn at noen av oss kan hoppe på første fly for å fikse eventuelle problemer som skal oppstå. Jeg tror også det er bedre å sette pengene på sparing, så kan vi heller kjøpe oss noe når vi vet mer hvor vi kommer til å bosette oss, og begge har fått gjort de tingene man ønsker å gjøre. Jeg kjenner i alle fall på hele kroppen at tiden er inne, og jeg vet at jeg ikke skal gå å angre på noe jeg ikke gjorde da jeg blir gammel. Selv om både leilighet og bil har blitt min lille baby, så må jeg følge drømmene mine.. <3

27 kommentarer

27 thoughts on “EN ÆRLIG OPPDATERING PÅ LIVET

      1. Jeg forstår at ikke du er den som skal forklare eller bortforklare et utroskap, det får bli mellom de det gjelder, men å lyve for følgerne dine som skaper din egen hverdag og arbeidsplass, viser at du ikke respekterer det du har/ følgerne dine. Tips til neste gang: heller ikke svar

  1. Hei!

    Jeg lurer veldig på hva ditt synspunkt på miljøet er? Hvilke tiltak gjør du isåfall? Tenker du noe på dette?

    Ser at du flere ganger lager youtube videoer basert på «å kjøpe» ting, om det er masse mat, teste ulike godterier eller kjøpe alt Nina kunne bære. Det er jo en veldig «kjøpe/kaste» kultur. Å gå til innkjøp av store mengder mat, godteri og lignende bare for å teste er jo ikke særlig bra for miljøet, eller lommeboka. Det er ikke ment frekt, men mer som konstruktiv kritikk; det er faktisk mulig å lage YouTube videoer uten å kjøpe inn store mengder ting (men det vet du jo, du har jo mange videoer som ikke dreier seg om dette som er underholdende). Spent på svar!

  2. Wow! Så spennende tider for dere!!! Skjönner godt at det går litt opp og ned med tankene angående at dere får et avstandsforhold… Man vet jo ikke helt hvordan det föles för det skjer liksom. Men jeg krysser fingrene for deg, fine, gode! Klem! <3

  3. Hei!

    Jeg lurer veldig på hva ditt synspunkt på miljøet er? Hvilke tiltak gjør du isåfall? Tenker du noe på dette?

    Ser at du flere ganger lager youtube videoer basert på «å kjøpe» ting, om det er masse mat, teste ulike godterier eller kjøpe alt Nina kunne bære. Det er jo en veldig «kjøpe/kaste» kultur. Å gå til innkjøp av store mengder mat, godteri og lignende bare for å teste er jo ikke særlig bra for miljøet, eller lommeboka. Det er ikke ment frekt, men mer som konstruktiv kritikk; det er faktisk mulig å lage YouTube videoer uten å kjøpe inn store mengder ting (men det vet du jo, du har jo mange videoer som ikke dreier seg om dette som er underholdende). Spent på svar!

    1. Om du så hele videoen så nevnes det blant annet at det Nina ikke skal ha kan gies til veldedighet. Nina tok også mye ting hun trenger selv. Når det kommer til videoene der vi tester mat så kaster vi ikke noe, men gir bort de tingene ingen av oss liker. Jeg spiser for eksempel ikke kjøtt, og når man ser hvor forurensende husdyrholdningen er for klimaet og planeten vår og hvor mye av regnskogen som hogges ned for at blant annet dyrene vi spiser skal ha mat så gjør jeg vel egentlig mer enn en del andre.

      Ingen kan være perfekte, og jeg er egentlig litt trøtt på at absolutt alt skal pirkes på. Jeg forstår selvfølgelig hva du mener, men jeg tenker at så lenge ALLE mennesker hadde gjort LITT så hadde verden blitt så mye bedre. Jeg føler at sånn som vi holder på nå med å skal kaste skam over andre hele tiden gir motsatt effekt. Folk blir lei til slutt, så spør du meg så synes jeg vi heller skal heie på at noen gjør noe, istedenfor å kaste skam over at man ikke er 100% perfekte.

  4. Hei😊, du er veldig flink og et veldig bra forbilde💗! Jeg bare lurer på når du startet å blogge og evt hvorfor? Håper du svarer💛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *