DENNE UKENS PLANER

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly & NA-KD


Jakke. HER / Genser. HER / Bukse. HER / Sko. HER

Tirsdag: 
Om bare noen timer så skal jeg til Zelia for å fikse vippene mine. Jeg hadde så få igjen da vi var i Los Angeles at jeg faktisk dro av resten i fylla. Elise legger vipper selv, og fikk helt panikk av å se på meg. Jeg unnskyldte meg selv med at jeg gjorde det ofte, noe som absolutt ikke er sant. Hadde jeg ikke hatt et par glass innabords så hadde det aaaaldri skjedd. Jeg skal derfor få et helt nytt sett med vipper i dag. Jeg vet ikke om noen av dere husker det, men før fikk jeg mye kritikk for å bruke vippextensions? Det var helt ekstremt en periode, haha.

Etter vippetimen min skal jeg hjem å fikse meg litt, så skal jeg prøve å finne det perfekte juletre før jeg skal på middag til Zelia i kveld.

Onsdag:
På onsdag har jeg bestemt meg for å vaske hele leiligheten. Jeg har kommet inn i skikkelig dårlige rutiner etter at vi hadde noen som kom å vasket her annen hver uke. Tidligere hadde jeg så vaskedilla at jeg kunne gjøre det 1-2 ganger i uken, men nå må jeg seriøst tvinge meg selv. Det er jo så uuutrolig kjedelig! Utenom vasking så skal jeg møte jentene, og vi skal spise middag sammen og kose oss.

Torsdag:
Vi må spille inn en YouTube-video slik at vi har noe å legge ut fremover. Morten og jeg har faktisk veldig mange videoer som bare venter på å legges ut, noe som er skikkelig digg. Jeg tror vi aldri har vært ovenpå med videoer før så det er en deilig følelse. Utenom det så skal jeg selvfølgelig komme meg en tur på trening, også skal jeg mest sannsynlig på besøk til min bonus familie som bor her i Trondheim.

Fredag:
Utenom en tur på treningssenteret så skal jeg bare slappe av med taco og en god film. Jeg skal også begynne å planlegge tur til… NEW YORK! Mamma fikk det egentlig i julegave av meg i fjor, men det har vært så mye som har skjedd både i mitt og hennes liv. Vi skal derfor ikke reise før neste år, men jeg tenker jo at det er bedre sent enn aldri. Hadde det vært opp til meg så hadde vi reist i januar, men hun hadde lyst til å være der når det er varmt så det blir nok ikke før nærmere april/mai.

Lørdag:
På lørdag skal jeg UUUUT!!! hahah neida. Jeg har ikke en eneste plan på lørdag, men jeg kommer nok til å enten være sammen med Morten eller jentene.

Søndag:
Jeg har lenge hatt lyst til å dra på kino, så kanskje Morten og jeg skal ha en skikkelig datenight der vi drar ut å spiser også på kino. Kjenner jeg oss rett så inviterer vi nok med alle vennene våre. Vi er et sånn par som synes det er hyggeligere å tilbringe tid med de vi er glad i, enn å bare være oss to. Det er jo bare oss to når vi er hjemme, så vi får mer enn nok av alenetid haha.

1 kommentar

1 thought on “DENNE UKENS PLANER

  1. Det blir så harry å MÅTTE absolutt gå med korte bukser selv når det er kaldt. Husker jeg reagerte på det da du besøkte din fars grav, virker som du tar «mote» fremfor alt.

    Hestehalen er noe for seg selv, men det er vel for å provosere.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *