EN ANNERLEDES UKES HANDEL

Categories Blogg

I går bestemte Morten og jeg oss ganske spontant for å reise til Sverige for å handle litt mat. Det var vel egentlig jeg som innså at jeg bare hadde en Nocco igjen, og plutselig begynte å stresse med å komme meg på en liten harryhandel. Jeg har vel egentlig hatt litt “fordommer” mot å kjøre til Sverige fra Trondheim da utvalget er minimalt om man skal sammenligne med å dra til Strømstad, Gøteborg osv. Jeg må likevel si at jeg ble positivt overrasket, for vi fikk handlet veldig mye mer enn hva jeg hadde sett for meg. Planen var egentlig bare å kjøpe Pepsi Max Capri Sonne og Nocco, men dere ser jo hvor mye annet jeg fikk med meg. 

Jeg har også fått handlet inn så mye vegetarprodukter, så nå er det virkelig en stund til jeg trenger å kjøpe noe som helst. Utvalget er jo mye bedre i Sverige, så dere kan tro jeg er fornøyd nå. For første gang på veldig lenge så gleder jeg meg faktisk til å lage middag, og det er virkelig ikke noe man får høre ofte fra meg. Jeg liker jo dessverre ikke å lage mat, men det er noe jeg håper vil vokse på meg etterhvert. Jeg vil ikke være den mammaen som serverer kidsa mine Grandiosa hver eneste helg, så vi får krysse fingrene for at jeg en dag vil like det. 

FORRESTEN, SE HVA JEG FANT PÅ BUTIKKEN?!?!?!?! 😭😭😭 Dere vet min store kjærlighet for Halloumi burgeren på Max, og nå har jeg altså fått den med meg hjem. Jeg var nesten på gråten da jeg så det, så glad ble jeg faktisk haha. Er det en ting som slår vegetarpølsene mine, så er det Max sin burger. Den er seriøst amaazing. Det var faktisk en av de tingene jeg synes var kjipest med å flytte fra Oslo, så det sier kanskje sitt haha. 

6 kommentarer

6 thoughts on “EN ANNERLEDES UKES HANDEL

  1. Har sett at coop skal tilbaketrekke de vegetar pølsene du er så glad i da de inneholder ost☹️

  2. Hvor var det du fant halloumi-burgerne? 😍 Var det på Coop Storlien dere var eller Eurocash? 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *