UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Jakke. HER

Akkurat nå. 

Akkurat nå sitter jeg å ser på leiligheter gjennom Airbnb. Det som er veldig vanskelig med å bestille i Los Angeles er at utleieren ofte ikke eier leiligheten selv, og har derfor ikke lov til å leie den ut. Da Martine, Zelia og jeg var i LA sist så ble vi faktisk kastet ut av leiligheten for at naboen under fant ut at vi ikke bodde der selv. Det skal sies at han var crazy, og typ spionerte på oss haha. Det ordnet seg jo, men det var likevel utrolig stressende og ganske skummelt. Hadde ikke Nina vært der til å ordne opp for oss så hadde vi nok mest sannsynlig måtte forlate stedet. 

Ukens tanke. 

Det har vært skikkelig deilig å bare ha vært hjemme denne uken. Vi har reist så ekstremt mye siden vi flyttet til Trondheim, og jeg kjenner at det er deilig å endelig få litt ro rundt seg. Jeg skal mest sannsynlig til Oslo igjen denne uken, så det er bare å nyte de fridagene jeg har haha. 

Ukens høydepunkt.

Denne uken har generelt bare vært veeeldig bra, spesielt med tanke på at jeg har omgås så mange fine mennesker. Det var veldig hyggelig at Nina kom til Trondheim igjen, og at Martine og Ine kom for å være med på festival denne helgen. Jeg har virkelig kost meg <3 

Ukens cravings. 

Jeg føler jeg alltid svarer det samme her, men det er rett og slett for at jeg er et skikkelig kjedelig menneske. Har jeg først fått dilla på noe, så spiser jeg ikke noe annet. Jeg må derfor svare cheetos igjen, for jeg har tross alt spist om nesten tre poser på en uke. 

Ukens irritasjonsmoment.

Det er vel ikke noe spesielt jeg har irritert meg over, noe jeg tenker bare er bra? Skal jeg likevel dra frem noe så må det være da vi var å kjøpte nattmat på Fresh Food i Trondheim. Jeg bestilte meg som alltid chilli cheese, og da jeg så at hun bak kassa putta oppi mozzarella sticks sa jeg i fra om at det var feil. Istedenfor å bare bytte om vare å beklage seg, så begynte hun å kjefte på meg?? Hun mente at jeg hadde sagt at jeg skulle ha det, men hvorfor skal jeg bestille noe jeg ikke liker engang? Jeg forstår at det var en stressende kveld, men en sånn holdning når man jobber i servicebransjen er ikke bra.  

Ukens positive. 

Det er selvfølgelig festivalen vi var på i helgen. Som dere allerede vet så elsker jeg en skikkelig god trønderfest, og festivalen levde opp til forventingene sine. La oss ikke glemme at Karpe hadde tidenes sykeste show, de er virkelig så bra. 

Ukens avgjørelse. 

Jeg har begynt å spise og trene på en helt annen måte enn hva jeg har gjort tidligere, og jeg gleder meg til å se om jeg vil få noen resultater av det. Jeg har jo gjort det samme i 6 år nå, så det er vel kanskje på tide med en liten forandring? Jeg har prøvd å suge til meg alt jeg kan av lærdom den uka Nina har vært her, så nå gleder jeg meg bare skikkelig til å komme i gang. 

Ukens handleliste.

Genser. HER / Topp. HER / Jakke. HER

7 kommentarer

7 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Kjempe kult me blåfargen i håret:D syns du såg smashings ud:) gøy å lese bloggen din. Stå på$$$

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *