EN DAG I BILDER

Categories Blogg

Som dere helt sikkert ikke har fått med dere så startet vi dagen med visning hahah.

Vi dro innom falafelkompantiet som ligger midt i Trondheim sentrum. Ønsker du et instavennlig sted så vet du hvor du skal dra.

Her ser dere badet på en av leilighetene som er aktuell å by på. Det var SÅÅ fint!

Her er utsikten jeg snakket om i går, en ÅKER hahah!! Klarer dere å se for dere at Morten og jeg bor på landet?

Sååå avsluttet jeg selvfølgelig dagen med vegetarpølse hahaha… Til mitt forsvar så lagde Morten og jeg hjemmelaget pizza, men den endte opp med å bli skikkelig svidd. Etter en lang dag i går så var det uaktuelt å begynne med middag nummer to, så det ble derfor en enkel løsning med pølser (as always).

Nå skal vi en tur på IKEA for å se om de har noen sorte kjøkken, også skal vi pakke. I morgen reiser vi til Oslo. Jeg har masse som skjer denne uken, så det er virkelig på tide å komme seg tilbake selv om jeg kunne vært her i en måned til hehe.

1 kommentar

1 thought on “EN DAG I BILDER

  1. Hei! Ville bare si at hus- adressen deres ligger ute på tisen din. Sikkert lurt å slette????

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *