EN FANTASTISK DAG

Categories Blogg

BRYGGEJENTENE ❤️

På onsdag reiste Sandra, Marit, Ronja og jeg til Bryggejentene som ligger i Ersfjordboten. Det er ca en halvtime med kjøring fra Tromsø sentrum, men det er absolutt verdt turen dit. Det var en superhyggelig Cafe, som ligger i de fineste omgivelsene jeg har sett på lenge. Jeg slutter seriøst aldri å bli overrasket over hvor fantastisk fint Tromsø er, og hvor trist det er at jeg aldri har vært noe flink til å utforske min egen by. Jeg har også bestemt meg for å bli mye flinkere til å dele disse tingene med dere, sånn at jeg forhåpentligvis kan inspirere noen av dere til å komme å besøke fiiine Tromsø 🥺😂

4 kommentarer

4 thoughts on “EN FANTASTISK DAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *