UKENS MATHANDEL

Categories Blogg

Jeg tror vi har nok mat til to personer for å si det sånn 😂

Mmm se så mye godt 😍

Er jeg den eneste som aldri blir lei av superchips??

På søndag står trøffelpasta med tagliatelle på Menyen, nam 😋 PS!! Kjøp grønnkål og stek det i ovnen, det er seriøst superdigg å ha i salaten.

Det er også en evighet siden jeg spiste vegetarburger, så det skal jeg også kose meg med denne helgen <3

Jeg har også fått helt dilla på smoothie 🍌🍏🍓🍍

Smågodt måtte jeg selvfølgelig også ha! Hva er vel helgen uten?

🍓🍓🍓🍓

Denne handelen kom på 1100 kroner ❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “UKENS MATHANDEL

  1. et litt rart spm, når du skriver hva maten koster, runder du opp/ned da? Det står alltid hele runde tall, som 1000 kr, 1100 kr osv. Jeg får nesten aldri sånne beløp på butikken😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *