EN HELG UTENOM DET VANLIGE

Categories Blogg

Akkurat nå sitter jeg bilen på vei hjem fra Sandnes/Stavanger etter en helt sinnssyk helg. Jeg gleder meg så utrolig mye til vi har fått redigert ferdig YouTube-videoen slik at dere kan få se hva vi har opplevd og sett denne helgen. Alt jeg kan si er at om jeg ikke var overbevist om at det eksisterte noe mellom himmel og jord før, så er jeg i alle fall overbevist nå. Det er mange som har sett hvor vi har vært allerede, men til dere som ikke har fått med dere så besøkte vi Dale sykehus. Morten og jeg filmet en tour inne på sykehuset til dere og den vil komme ut de nærmeste dagene. Det skjedde et par ting mens vi filmet inn denne videoen også, så dere har litt å glede dere til. Om du vil være en av de første til å se videoen så kan dere abonnere HER.

Det aller sykeste med denne turen er at Morten og jeg har vært på begge rundene der det har skjedd mest, og den ene turen i går ble så drøy at vi måtte avbryte opptak. Jeg kan si så mye som at det vi opplevde i det ene bygget var så sterkt at vi var usikker på om det var mennesker som hadde sneket seg inn i bygget etter oss. Jeg ble derfor så redd for at det var noen uvedkommende sammen med oss at jeg bare ønsket å komme meg ut derfra. Vi gjennomsøkte hele bygget for mennesker etterpå, men vi fant ingen. Det skal sies at de hadde hatt tid på å komme seg ut, så hva det var vil vi nok aldri klare å finne ut.

Vi fikk vite på forhånd at stedet ofte er mye besøkt og det var en del mennesker som kom i løpet av lørdagen, så jeg sitter med veldig delte meninger. Etter å ha sett byggene selv forstår jeg jo hvorfor mennesker oppsøker det, men jeg tenker at det kan være greit å informere dere om at alle byggene er sperret og at det ikke er mulighet å komme inn uten nøkkel. Byggene er også ganske ødelagte på innsiden, så det er absolutt ikke et sted man burde oppsøke kun for moro. Det skal jo også sies at det er ulovlig å bryte seg inn i slike bygg. Norwegian Ghost Hunter hadde tilgang på stedet om noen av dere lurer på hvordan vi fikk være der.

PS; Til alle dere som ikke klarer å vente, se på Jocke og Jonna sine YouTube-videoer fra steder som er kjent for å være hjemsøkt. De finner dere HER.

4 kommentarer

4 thoughts on “EN HELG UTENOM DET VANLIGE

  1. Dere skulle vært der på Halloween, da var det åpent hus. Det er noe av det sykeste jeg har vært med på, og da var det enda skumlere enn det er nå

  2. De smellene dere hørte har flere hørt på utsiden uten at det har vært folk i det rosa bygget. Har selv hørt smell ca 2230 om kvelden. Er mye aktivitet før det rosa bygget på Dale der luftegården til mannsavdelingen var for flere tiår siden. En stor del ble fjernet da de bygget veien opp til velferdsbygget (gymsalen). Nei, ikke vanskelig å få oppleve paranormal aktivitet på Dale. Her er beviser overalt, like mye inne som utendørs.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *