MINE FAVORITTER

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Det er bare litt over en måned til jeg skal reise til USA igjen, så jeg har allerede begynt å planlegge noen outfits som jeg skal ha med meg på reisen. Jeg vet ikke hvorfor jeg alltid stresser sånn med hva jeg skal ha med meg, for Amerikanere er jo ikke akkurat kjent for å ha den beste klesstilen haha. Det er likevel litt av sjarmen, for du kan jo faktisk gå med akkurat hva du vil uten at noen bryr seg. Jeg har uansett funnet noen favoritter som jeg tenkte å dele med dere ettersom at Nelly har fått inn så mye fint.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

Jakke. HER / Fannypack. HER / BH. HER

Veske. HER / Genser. HER. / Luna Play. HER

Primer. HER / Kjole. HER / Clip on hair. HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “MINE FAVORITTER

  1. Ordet «fanny» er slang for vagina på engelsk. Pass på så man ikke sier det på steder man prater britisk engelsk. Det fikk jeg påskrevet da jeg lette etter en «fannypack» på nikebutikken i London 😂😂 haha. Tror ikke amerikanerne bryr seg om ordet, men. Man vet jo aldri.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *