EN JOBB JEG ALDRI VILLE HATT

Categories Blogg

Som kanskje mange av dere så på Snapchat og Instagram så befant jeg meg på fotballkamp i går. Om noen skulle lure så er jeg absolutt ikke noe fotballfan, men trøndere er veldig trofaste til fotballlaget sitt. Jeg ble derfor invitert med, og tenkte at det kunne være hyggelig å være litt sosial. Morten er jo også veldig glad i fotball, og jeg gjør alt for at han skal trives her (hehe ups)

Jeg hadde uansett ikke tenkt å dedikere et helt innlegg til fotball, eller… jo på en måte. Jeg bare innså et par ting på kampen i går, og det er at det virkelig ikke er så ille å være blogger likevel når det kommer til stygge kommentarer. Jeg tuller ikke når jeg sier at folk til og med irriterer seg over hvordan jeg puster, men er det en jobb jeg virkelig ikke kunne hatt så er det fotballdommer. Jeg ble virkelig helt satt ut i går av hvor ekstremt mye dritt dommeren fikk, så lenge han ikke dømte noe som var positivt for RBK vel og merke. Folk skrek, plystret og buet for hver avgjørelse han tok, og jeg fikk seriøst så vondt haha. Tenk å bli buet på av 19.000 mennesker? det må jo føles ubehagelig selv om alle tenker og sier “han er vandt til det” og “han har valgt jobben selv”. 

Jeg synes også det var veldig fascinerende å høre hvordan alle rundt meg kunne gjort jobben mye bedre enn gutta på fotballbanen. Hvordan de kritiserte og ble oppgitte når de enten ikke traff ballen, ikke klarte å score mål der de hadde en god sjanse, og hvordan mye av det de gjorde generelt bare ble feil. De ble snakket så mye ned at jeg ble sjokkert der jeg satt. Jeg skulle virkelig likt å sett alle menneske rundt meg på fotballbanen for å se om alt de gjorde var helt perfekt. Nei, jeg vet at de ikke er fotballspillere, men det må da være lov til å gjøre feil selv om man er god?

Selvfølgelig vet jeg at det bare er veldig engasjerte fotballfans som virkelig engasjerer seg i kampen, og ender opp med å bli frustrert når det ikke går den veien de håper. Jeg vet jo at grunnen til at man buer på dommeren er for at man er uenig, men jeg synes likevel bare det var veldig fascinerende å se hvor sint og engasjert nesten 19.000 mennesker kunne være. Jeg har alltid tenkt at det hadde vært gøy å møtt alle menneskene som slenger dritt på bloggen min for å få et ansikt på de, men etter kampen i går så er jeg veldig glad for at det skjer i kommentarfeltet på bloggen. Jeg tror jeg hadde fått en mental breakdown om jeg skulle fått så mye dritt fra så mange mennesker, så all ære til alle de som er ute på den banen å klarer å stenge alt ute. Jeg derimot skal fortsette å gjemme meg bak denne pc-skjermen å kose meg med det hehe. 

Så tenkte jeg bare å legge inn en liten hilsen til alle dere som irriterer dere over at jeg løfter opp foten min på bilder og redigerer bildene mine for lyse <3 <3 hahah

12 kommentarer

12 thoughts on “EN JOBB JEG ALDRI VILLE HATT

    1. Du får fader meg gi deg 😂 ser verken tjukk eller gravid ut… å buksa sitter som den skal

  1. Hu ser da absolutt ikke gravid ut, og buksa sitter knallbra. Herregud, noen mennesker altså…..

  2. du har en fantastisk kropp og buksa sitter perfekt, du ser ikke gravid ut, og om du hadde gjort så hva så Herregud hva folk må kommentere å bry seg om vi alle kan være oppblåste uansett str. dessverre er det noen umodne som følger deg.

    men du har mange fans også som leser fordi vi bryr oss om hva du skriver å liker den du er for mennesket å ikke kropp og klær.

    la oss motivere og løfte hverandre ikke bryte hverandre ned

    sikkert bare nett troll som sliter med seg selv

  3. Liker humoren din! 😀 Så jeg digget det siste bildet! Haha 😉 Fortsett å gjör ting som DU vil du, Sofie!
    Du har jo kommet så langt med det til nå, sant?! Yeeei! Klem! <3

  4. Du er så søt. Elsker personligheten din. Du har vært min favoritt etter Paradise hotell.. ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *