EN KJIP BESKJED & EN OPPDATERING

Categories Blogg

Altså shit for en fin dag jeg hadde i går! Det er på sånne dager jeg virkelig kjenner hvor mye jeg savner å være rundt kollegaer, og hvor mye det gir meg av å høre litt andre tanker og ideer. Det er jo ikke noe hemmelighet at man sitter mye for seg selv, og de eneste man rådfører seg med er jo… seg selv? Jeg er min egen sjef, min egen rådgiver, min egen kreatør, min egen designer, min egen you name it. Jeg er alt i ett, og noen ganger kan det føles litt ensomt og lite kreativt. Jeg kjente derfor at jeg trengte gårsdagen, og jeg håper at dere vil merke på plattformene mine at jeg har hentet inn litt nye ideer og inspirasjon ❤️

Som jeg nevnte litt på Snapchat i går, så fikk jeg kastet en veldig urettferdig nyhet over meg under lunsjen i går. Jeg måtte derfor ta noen timer å kjenne på frustrasjonen og urettferdigheten, og det ødela dessverre litt av den fine energien jeg hadde fått tidligere på dagen. Det er en veldig lang og komplisert historie, så jeg snakker om det i vloggen jeg filmer i helgen. Selv om jeg elsker å uttrykke meg gjennom tekst, så er det noen ganger bare så utrolig mye lettere å forklare når man snakker. Jeg lover derfor at jeg skal fortelle dere det, men jeg orker bare ikke å skrive en hel historiefortelling her 😂

Jeg avsluttet dagen sammen med Nora på Village Tandoori, der vi spiste en digg middag, tok noen alkoholfrie drinker og bare koste oss ❤️ Jeg vet jeg har sagt det mange ganger før, men jeg virkelig bare så takknemlig for alle fine menneskene jeg har i livet mitt. Jeg har så mye å være glad for, og ikke minst å se fremover til. Livet er bare så skremmende bra for tiden, til tross for kjipe nyheter. Jeg har heldigvis den holdningen at alt ordner seg til slutt, så jeg vet at det kommer til å bli bra. Jeg er bare så klar for 2021, og alt som måtte skje meg de neste årene.

3 kommentarer

3 thoughts on “EN KJIP BESKJED & EN OPPDATERING

  1. Altsåå… trodde du hadde sluttet me clickbate på denne måten. En kjip beskjed.. jeg klikker meg inn for å lese å får ikke vite hva den er, men kommer i en vlog. Fokuser da heller på den fine dagen å skriv inspirerende ting fra møtet. Blir for dumt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *