EN LISTE FOR DAGEN I DAG

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

ELSKER denne genseren. Du finner den. HER

Humør
Etter en god natt søvn så er humøret tipp topp. Selv om jeg  hadde litt problemer med å sovne, så sov jeg som en liten baby når jeg først klarte det. Jeg har byttet soverom nå som Morten ikke er hjemme, da jeg føler det er mer trygt og godt på gjesterommet vårt. Jeg har mer lyse og glade farger der, kontra soverommet vårt som er helt mørkt. Det kommer nok derfor til å bli mitt “singel-rom”.

Tanke
Denne uken har jeg vært så sykt effektiv når det kommer til jobb, noe som får meg til å føle meg skikkelig bra. Det er deilig å føle at man jobber for noe, og at man har rutiner i en hverdag der man egentlig “ikke” trenger det. Så lenge jeg ikke har møter, så kan jeg jo sove så lenge som jeg bare vil. Jeg har vært inne i den perioden, og det fikk meg bare til å føle meg skikkelig dritt. Det er viktig å ha rutiner og jobbe hardt for drømmene sine uansett hva de er.

Bekymring
Jeg lovte at jeg ikke skulle snakke mer om det, men dere har nok forstått hvilken bekymring jeg har haha.

Hva jeg gleder meg til
I dag skal jeg begynne å PAKKEEEE!!! Jeg føler at det er så mange som hater å pakke, men det er jo virkelig noe av det beste med å reise. Bare det å vite at du snart skal dra og kunne planlegge outfit deretter. Jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg gleder meg til å finne frem bikini, shorts, sandaler og kjoler. Palmer, sommer og sol here i come.

Det som har sjokkert meg
Jeg kommer ikke på en eneste ting, og jeg regner med at om det var noe som virkelig hadde sjokkert meg så hadde jeg nok mest sannsynlig husket det.

Bilde
Jeg måtte bare lagre bildet jeg sendte til Julie i går, for jeg lignet skikkelig på en tegneseriefigur. Jeg klarer ikke å komme på hvem jeg ligner på. Kanskje Johnny Bravvo?? hahaha

10 kommentarer

10 thoughts on “EN LISTE FOR DAGEN I DAG

  1. Du vil ikke utvide horisonten din til andre destinasjoner, som kanskje lære deg kultur og utvide horisonten din?

    Synes det er veldig bra at Morten kommer seg til Oslo, helt tydelig at han aldri ha flyttet med deg til Trondheim. Du sier selv at i forhold til jobb og slikt, så er Oslo best. Dette ville du selvsagt ikke høre på da du overtalte Morten!
    Synes også det er bra at du ikke flytter med han, så han kan få tilbake livgnisten som du har sugd ut av han. Morten kommer til å bli hans livlige seg igjen. Tror ikke han kommer til å savne deg for å si det sånn.

    1. Herregud, hva er egentlig problemet ditt «Sofie»? Flaks for deg at alle IP-adresser vises sier jeg.. sjalue troll.

  2. Personen over her burde søke hjelp.

    Kan forresten ikke la være å spørre, hvorfor hadde du lube-glidemiddel på notater? 😂

  3. Å, härreguuud for en lol kommentar over her da! Sååå sinna! Haha!

    Ahhhh, det höres sykt gått ut med sol og varme! Det blir nok knall!!! 😀 Klem til deg fine! Håper også denne natten din blir fin! Det blir nok bedre og bedre! <3

  4. Hvilken str har du gensern i? Er 172 og bruker s/m til vanlig men vil ha den litt oversized 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *