EN LISTE OVER DAGEN I DAG

Categories Blogg

Jeg våknet klokken
10.15. Jeg har kommet skikkelig ut av mine gode rutiner ettersom at det ikke er noe særlig å våkne opp til om dagene. Det høres jo skikkelig trist ut å si det på den måten, men det er jo nesten litt sant.

Det jeg spiste til frokost
Havrelapper, naammm.

Hvilket humør var jeg i da jeg våknet?
Jeg lovet egentlig dere å ikke nevne det mer, men ettersom at jeg føler at jeg må forklare hvorfor jeg var sinna på morgenen i dag så var det for at hele villaen min på Coimaster var ødelagt. Jeg tror enkelte synes det er morsomt at jeg har blitt så avhengig av spillet, for det er de samme personene som tar meg hele tiden 🙁 ikke bare en gang, men 10-15 (uten å overdrive)

Hva har jeg gjort hittil i dag?
Jeg har gått en lang tur med Celine, sminket meg, spilt inn 3 videoer til TikTok, tatt bilder til bloggen, tatt annonsebilder og gjort ferdig et samarbeid som skal ut på søndag. Så skal Morten og jeg på butikken veldig snart og handle inn litt godt for helgen.

Hva sto det på den siste meldingen du sendte?
“Skal jeg kjøpe inn noe alkohol?” Vi jentene har snakket om å ha et lite vors over facetime i helgen for å være litt sosiale igjen, så da måtte jeg spørre om planen faktisk var å drikke, haha.

Hva var det siste jeg brukte penger på?
Det kommer jeg ikke til å fortelle dere, hahaha. Jeg blir seriøst flau over meg selv, men jeg regner med at alle forstår hva jeg har brukt penger på uten at jeg trenger å si noe.

Hvem har jeg snakket i telefon med?
Martine <3

Hva er planene for resten av dagen?
Handle mat, gå en lang tur med Celine, redigere litt YouTube-videoer og jobbe.

Hva skal jeg spiste til middag?
Jeg har ingen anelse, og akkurat nå er det seriøst ingenting som frister. Jeg vurderer å bestille meg noe takeaway for å støtte opp restaurantene også, men vi får se hva jeg føler for senere i dag.

Hvilken serie har jeg sett på?
Til tross for at det ikke er så mye som skjer, så har denne dagen gått i ett. Jeg har derfor ikke rukket å se noe enda, men jeg skal være så ærlig å si at jeg satt våken til klokken 00.00 i natt for å se ex on the beach.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *