HELGENS HANDEL

Categories Blogg

Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men jeg kjenner at jeg savner å kose meg med noen glass med prosecco. Som dere vet så er ikke jeg personen som drikker med mindre jeg skal ut da jeg synes Pepsi Max er MYE bedre enn alkohol, men denne helgen skal jeg altså kose meg. Alt dette er SELVFØLGELIG IKKE for bare denne helgen, men Morten og jeg fant ut at det var greit å handle litt når jeg først var innom vinmonopolet. Jeg prøver jo å unngå mest mulig å oppsøke steder med andre mennesker, så da kjøper jeg heller et par flasker ekstra som jeg har i en god stund fremover . Som jeg fortalte dere i går så har vi jentene snakket om å ha et lite vors over Facetime, så da måtte jeg kjøpe litt til denne spesielle anledningen 😜

Jeg klarte heller ikke å bestemme for hvilken type potetgull jeg ville ha, så da kjøpte jeg like gjerne de tre typene jeg liker aller best. Jeg har nesten begynt å bli alt for komfortabel med å bare kose meg hjemme, så som dere kanskje ser så skal jeg bare nyyyyte denne helgen og glede meg til en ny uke med reality, Kardashians og 90 days to fiance. Spise taco, lasagne og havrelappene mine. NAM!!!

10 kommentarer

10 thoughts on “HELGENS HANDEL

  1. Hjelpe meg for en bedrøvelig handlekurv. Bare prosessert fabrikkmat jo, ingen frukt, ingen grønnsaker, ingen fisk. Håper ikke noen lar seg inspirere av denne typen diett, slik mat full av sukker, salt og diverse kjemiske smakstilskudd er rent søppel.

  2. Eit tips: prøv knorr sin lasagnekit istedet for Toro sin, den er myye bedre 🤩 God helg!

  3. Hærlig! 😀 Godt med helg nå, endelig masse snacks! Haha! 😉 Jeg koser meg masse hjemme også, går sååå bra! I like! 😀 Ha en strålende helg fine deg! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *