EN LITEN KLAPP PÅ SKULDEREN

Categories Blogg

I dag sto Morten og jeg opp klokken 05.45 for å begynne å kjøre til Stavern, så jeg kjenner at jeg begynner å bli veldig trøtt haha. Vi er i Elverum om ca 1,5 time, så vi har enda et par timer foran oss. Det som er digg med å kjøre bil er at jeg får unnagjort en del jobb, noe jeg trenger ettersom at hele helgen bare kommer til å være en stor fest haha. 

Jeg må forresten bare skryte litt over meg selv, for jeg kjørte hele veien til Alvdal uten å være noe redd eller usikker. Det høres sikkert litt merkelig ut for mange av dere, men de siste årene har jeg blitt ganske usikker bak rattet. Veien fra Trondheim til Oslo har også vært ganske skremmende med tanke på at det er mye trailere og mennesker som er litt for tøffe bak rattet. Det er helt skremmende å se hvordan enkelte kjører, og jeg har derfor blitt veldig usikker selv. 

Jeg angrer ikke et sekund på at vi valgte å bruke litt penger på en ordentlig bil, for herregud så trygg jeg plutselig føler meg bak rattet. Den varsler virkelig om alt, bremser om man kommer for nærme bilen foran og føles bare generelt veldig trygg å sitte i. Den er også uuuutrolig behagelig å kjøre, så jeg er med andre ord veldig fornøyd med kjøpet mitt. Jeg var helt sikker på at jeg kom til å angre på at jeg brukte så mye penger på en bil, men det gjør jeg så absolutt ikke. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet vårt, og er veldig sikker på at vi kommer til å få mange fine år med “babyen” vår haha. Det er første og siste gang jeg noen sinne kommer til å kalle en bil for en baby, bare så det er sagt. 

2 kommentarer

2 thoughts on “EN LITEN KLAPP PÅ SKULDEREN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *