DET ER NESTEN LITT SKUMMELT

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Hettegensere. HER / Bukse. HER / Sneakers. HER

Nå er jeg faktisk på vei til å legge meg, noe som er ganske sykt til å være meg. Jeg er jo dessverre nattens dronning, så jeg kjenner at det skal bli utfordrende å legge seg allerede. Jeg har likevel ikke noen andre valg, for Morten og jeg skal kjøre til Stavern i morgen tidlig. Jeg har derfor brukt store deler av dagen til å pakke, for det er jo SÅ vanskelig å finne ut hva man burde ta med seg og ikke. Jeg er jo også en sånn person som alltid pakker for mye, noe jeg virkelig har prøvd å ikke gjøre denne gangen. 

Jeg kan virkelig ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til festival, være med venner og ikke minst få tilbringe noen dager i Vestfold. Det er jo faktisk ingenting som er bedre enn sommer i Tønsberg, så jeg gleder meg veldig til å tilbringe den neste uken sammen med de menneskene jeg bryr meg aller mest om. Jeg er også ganske spent på hvordan det vil være å kjøre med EL-bil hele veien til Stavern. La oss krysse fingrene for at vi klarer oss uten veihjelp for at vi ikke har vært flinke nok til å beregne når vi må lade bilen haha. 

Apropos Tesla, det er virkelig ikke en bil jeg hadde kjøpt meg om jeg var i et forhold der motparten hadde vært sykelig sjalu. Ikke det at jeg noen gang hadde godtatt å være i et sånt forhold, men dette er jo virkelig drømmebilen for de som ønsker å ha kontroll over kjæresten sin. Tesla har en app der du kan få alt av oppdateringer på bilen, hvor fort den kjører, hvilken sang man hører på, temperaturen i bilen og hvor man befinner seg. I går var jeg å superladet bilen, og det tok ikke lang tid før jeg fikk melding av Morten der han spurte om jeg hadde vært å ladet den haha. Jeg synes nesten det er litt creepy at du kan vite så mye på grunn av en liten app på telefonen. Er dere ikke enig? Eller er det jeg som overreagerer? 

hahhah dette ER skummelt :((( jaja, du vet i alle fall hvor kjæresten din er uansett tid på døgnet 😂

3 kommentarer

3 thoughts on “DET ER NESTEN LITT SKUMMELT

  1. Tesla beregner selv når den bør lades hvis du kjører etter GPS, ellers så kan jeg anbefale abetterrouteplanner.com hvis dere skal på lengre turer 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *