EN LITEN OPPDATERING

Categories Blogg

Reklame | Stavernfestivalen

Beklager for at dere ikke har hørt noe fra meg på to dager, men jeg valgte rett og slett å prioritere meg selv og vennene mine. Det er bare noen få ganger i året at jeg får oppleve festival, så det er viktig å kunne kose seg litt uten å måtte få dårlig samvittighet for det. Til de kommende festivalene så må jeg bare være flink til å skrive innlegg på forhånd slik at jeg ikke er avhengig av å sitte flere timer på pcen. 

Jeg har uansett hatt en helt amazing helg, og det er virkelig så lenge siden jeg har kost meg så mye som det jeg har gjort de siste dagene. Joakim bare “uansett når jeg møtte på deg så var du bare så glad”. Jeg har bare vært omringet av fantastiske mennesker, fint vær og god stemning. Det aller morsomste med festival er jo hvor kreativ du kan være med outfits, selv om du må regne med en del stygge blikk om du velger å gå kledd litt annerledes. Norge henger jo etter med absolutt alt, så det vil vel ta oss noen år før vi begynner å se skikkelig Coachella-outfits her også. 

Jeg hadde forresten en veldig ubehagelig opplevelse i går med en random gutt som kom å (bokstavelig talt) dro bodyen og trusa ut av rævva mi. Jeg tenker at uansett hva jeg går med så er det der aldri greit, og kompisen hans unnskyldte han med at han var FULL?? Det finnes ingen unnskyldning for å gi noen uønsket oppmerksomhet, uansett hvor mye eller lite klær man har på seg. Heldigvis tok vaktene det såpass alvorlig at de kastet han ut. Jeg håper at han fikk seg en skikkelig lærepenge, og at han aldri gjør noe lignende på noen andre igjen. 

Jeg vil uansett takke Stavern Festivalen for en amazing opplevelse, det er veldig lenge siden jeg har hatt det så gøy <3 Så vil jeg også takke alle fantastiske menneskene jeg møtte denne helgen, jeg er virkelig verdens heldigste. 

5 kommentarer

5 thoughts on “EN LITEN OPPDATERING

  1. Syntes antrekkene dine var rålekre:) Men er det noe som har skjedd mellom deg og Andrea siden dere var så lite sammen? Å så virker det litt som om du prøver å gjøre henne sjalu ved å legge ut de bildene av deg og hennes Morten?

    1. Takk for det 😀

      Når det kommer til resten av kommentaren, så regner jeg med at du ser selv at den var veldig merkelig. Jeg regner også med at du innerst inne skjønner at dette ikke er en case, eller noe jeg må forklare 🙂

  2. Var utrolig koselig og møte deg! Du er virkelig en fantastisk person i virkeligheten også! Så glad jeg turte å gå bort til deg å si hei! Du er virkelig like sprudlene som bak skjermen! All respekt til deg.

    Og til de som bare følger deg for celine går glipp av en person med et helt fantastisk hjerte!❤

  3. Du er en helt amazing person! Jeg er så glad jeg turte å gå bort til deg å si hei på festivalen! Du var så god å imøtekommende. Enda bedre person i virkeligheten med et stort hjerte! All respekt til deg for alt du klarer å oppnå i din hverdag! Fikk bare enda bedre inntrykk av deg etter den lille praten!

    Å til de som bare følger deg for celine! De går glipp av så mye mer, selvom hun er en stor del av sin hverdag! Love it ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *