FESTIVAL OUTFITS + MY WISHLIST

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

T-skjorte. HER / Sykkelshorts. HER / Briller. HER (de er på 20% rabatt) 

Jeg har fått ekstremt mange spørsmål hvor klærne jeg hadde på meg i helgen er fra, så jeg tenkte at det var lettere å svare dere i et helt innlegg enn å svare en og en. Martine tipset meg om en side som heter BeginningBoutique da jeg ønsket meg en bukse som Ariana Grande haha. Klærne mine er derfra, men det er viktig å huske at du MÅ betale toll på alt som du bestiller fra utlandet. Jeg betalte litt over 2000 kroner for klærne mine, og fikk en tollregning på over 1000 kroner. 

Siden det ikke er alle som ønsker å betale så mye i toll så tenkte jeg at jeg kunne finne lignende outfits til dere fra Nelly, og legge med en liten “wishlist”. Nelly har fått inn så mye fint den siste tiden, og nå har de hele 20% rabatt på nyheter

Body. HER (20% rabatt) / Svart cargo bukse. HER (60% rabatt)Lignende body. HER (60% rabatt) eller HER (50% rabatt) / Åpen bukse. HER (50% rabatt)

 

MY WISHLIST 🖤 Tracksuit. HER / HER / Shorts. HER ( 20% rabatt)Solbriller. HER (20% rabatt) / Veske. HER / Jakke. HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *