EN MISLYKKET HELG

Categories Blogg

Jeg orker ikke å gå så alt for mye innpå det da det gjør meg både sint, skuffa og lei meg, men som sikkert mange av dere har skjønt så reiste jeg altså ikke til Tønsberg denne helgen. Angsten tok kontroll og jeg klarte ikke å sette meg på flyet, til tross for at jeg møtte opp på flyplassen og var klar for å reise. Jeg ble derfor liggende å sove i hele går da jeg ikke orket meg selv, og søndagen var ikke noe særlig bedre.

Jeg kan likevel ikke grave meg helt ned, og må derfor bare legge det bak meg. Jeg kunne ikke gjort noe annerledes, og det er heller ingenting jeg kan gjøre akkurat nå for å endre det. Jeg hadde derfor en liten alvorsprat med meg selv i dag, og bestemte meg for å starte på helt blanke ark nå. Jeg skal reise til Tromsø i dag for å hente Celine, og selvfølgelig være sammen med venner og familie. Jeg får virkelig bare håpe at jeg klarer å komme meg på flyet, men det er det eneste målet jeg har satt meg for dagen. Jeg MÅ hente Celine, så jeg har jo faktisk ingen andre valg.

Nå skal jeg komme meg en tur på trening før jeg skal få jobbet litt og spilt inn litt YouTube til dere før jeg reiser. Vi snakkes senere dere <3

7 kommentarer

7 thoughts on “EN MISLYKKET HELG

  1. Helt forferdelig at det skal være så enkelt å skylde på «angsten», bare fordi man velger å ikke reise på planlagt tur.
    Var visst ikke noe problem å reise i dag, eller alle andre ganger.

    Synes dere burde tenke over noen ganger før man roper angst.

  2. Unnskyld meg, men dere som sitter bak de j**** tastaturene vet helt sikkert hvordan det er å ha angst? Er det ikke nok dritt som er ute å går så trenger ikke dere å spre mer.
    Håper dere har det skikkelig bra med dere selv når dere tråkker på andre?

    Til deg Sofie: håper du har det bra og at du kommer deg til Celine <3

    1. Ta det helt med ro du. Spurte henne bare om hun har fått det påvist, for er bare lei av at folk skylder hele tiden på at de har «angst» Virker som det er populært å ha angst i dagens samfunn, noe som er bare trist.
      Har hatt angst i 9 år nå, og jeg har fått det påvist for flere år siden, så vet akkurat hvordan det er å ha det. Det er ikke noe å spøke med.
      🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *