EN MORSOM DAG I VENTE

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jakke HER / Bukse HER

Veske HER / Boots HER

Hei dere <3 hvordan har dagens deres vært så langt? Min har vært veldig avslappende, og jeg har ikke gjort noe særlig annet enn å sove og spise frokost. Jeg sov hos hos Zelia i natt ettersom at Morten skulle sove over på jobb, og dere vet hva jeg føler om å sove alene. Jeg synes det er veldig deilig å være alene på dagtid, men det er plutselig ikke like morsomt når jeg skal legge meg å tror at huset er hjemsøkt og at det skjer et innbrudd hvert øyeblikk. Det morsomme er jo at vi betaler for Verisure, så vi har jo alarm på alle vinduer og dører. Likevel er jeg så pysete 😂

Jeg synes uansett det bare er veldig koselig å sove over hos venninner, og jeg tror det var moro for Celine å være litt sammen med Ellie også. Zelia og jeg skal i stallen snart, noe jeg gleder meg skikkelig til. Jeg har jo ikke ridd på en evighet, så det skal bli moro å endelig komme seg på hesteryggen igjen. Senere på kvelden skal vi jentene på middag hjemme hos Stine, så jeg har litt av en fin dag i vente <3 Vanligvis pleier jeg bare å ligge på sofaen på søndager, så det skal bli godt å gjøre noe annet for engangs skyld.

2 kommentarer

2 thoughts on “EN MORSOM DAG I VENTE

  1. Så gøy 🙂

    Fins det mange stalla i Trh som man kan fære og ri på ? 🙂 Uten og kjenne dæm som eie dæm.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *