DETTE GJORDE VI PÅ VALENTINES

Categories Blogg

Reklame | "Alle må dø" Aldersgrense 15 år.

Som dere allerede vet så hadde ikke Morten og jeg noen spesielle planer i går da ingen av oss har et spesielt forhold til Valentines. Det var ingen roser eller frokost på sengen, men en helt vanlig dag med trening, husarbeid og matlaging. Jeg ser jeg har fått noen spørsmål om hva jeg fikk i gave av Morten, og jeg kan si så mye som ingenting. Jeg ga ikke han noe gave heller, så for oss var det bare en helt vanlig dag.

Vi bestemte oss for å lage taco som vi alltid gjør, og bare slappe av med en god film. I går ble vi sittende å se på en film som heter “alle må dø” som kommer på kino fredag 13 mars. Det er en norsk film, og som kanskje mange skjønner etter å ha lest tittelen så er det en skrekkfilm. Filmen handler kort fortalt om Gina som skal gifte seg, og drar på hyttetur sammen med venninnene sine for å feire henne. De har leid en gammel nedlagt gård, og det som skulle være et morsomt rebusløp ender opp med å bli ganske skummelt. Avslutningen på filmen var også HELT uventet, og jeg elsker filmer der man ikke kan gjette seg til hva som skjer.

Jeg liker også at de har tatt med noen kjente fjes som Viktoria Winge (hun spilte i fritt vilt) og Linni Meister. Dere kan også lese anmeldelse av filmen HER. Jeg skal på kino selv å se den på premieredatoen, så kanskje vi sees? Som jeg skrev over her så er det fredag den 13 mars, så husk å hold av datoen 👻❤️

2 kommentarer

2 thoughts on “DETTE GJORDE VI PÅ VALENTINES

  1. Ble en annerledes Valentinesdag på meg og forloveden i år, men hadde en veldig fin dag. Hørtes ut som dere hadde en fin dag. Kos dere i kveld ♡

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *