EN NY JOBBHVERDAG + DAGENS PLANER

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Topp HER / Lignende bukse HER

Jeg er jo egentlig et b-menneske, så jeg hadde aldri trodd at jeg skulle elske å stå opp klokken o5.30!? Jeg bestemte meg forrige uke for at jeg skulle komme tilbake til gode jobbrutiner igjen, og ha faste tidspunkter der jeg jobber. Jeg har derfor bestemt meg for å starte dagen med trening klokken 06.30, også begynner jeg med jobb rundt 09.30-10.00 når jeg er ferdig trent, og har dusjet og ordnet meg. Jeg har gjort det de to siste dagene nå, og det gir meg virkelig en helt ny motivasjon, glede og ikke minst energi. Det er alt for lett å falle ut fra gode rutiner når man er sin egen sjef og har hjemmekontor, så jeg måtte rett og slett være litt streng mot meg selv for å få ordentlige rutiner igjen. Det har jeg ikke hatt siden Covid-19 kom til Norge.

Jeg trekker også tilbake det jeg sa om at det ikke var noe problem med å flytte til Trondheim med tanke på jobben min, for jeg har merket STOR forskjell nå som jeg er tilbake i Oslo. Selvfølgelig kan man jobbe fra hvor man vil i Norge, men det er mye enklere når man bor i Oslo. Alt skjer jo sånn sett her, og jeg gikk glipp av mye da jeg bodde i Trondheim for at jeg ikke orket å fly så mye frem og tilbake. Jeg skal uansett få jobbet litt nå der jeg blant annet skal få fikset litt YouTube, blogginnlegg og spille inn et samarbeid jeg har. Senere i dag skal jeg møte Caroline som Elise og jeg ble kjent med i Sri Lanka. Jeg vet ikke om dere husker at vi hang en del sammen med henne? 💕 Jeg har i alle fall ikke sett henne siden da, så det skal selvfølgelig bli kjempekoselig. Jeg gleder meg så til å høre om alt som har skjedd den siste tiden, og få en oppdatering på livet.

Hva er deres planer i dag? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *