KANSKJE OM ET ÅR

Categories Blogg

I dag innså jeg at det var på tide å fjerne extensions da de virkelig ikke så bra ut mer. Jeg kunne ikke ha ventet til jeg skal til frisøren neste uke, for det er ikke bra for håret når de begynner å henge på bare noen få hårstrå. Jeg innså derfor at jeg bare måtte fjerne de selv, noe som suger da jeg virkelig ikke liker å gå uten. Det som likevel gjorde meg positivt overrasket er å se hvor mye håret mitt har vokst den siste tiden 😍 Jeg har jo begynt å ta mer vitaminer som er rettet mot hår, så kanskje det er det som har hjulpet såpass mye? Det var i alle så så morsomt å se, og jeg tipper at jeg kan slutte helt med extensions om et års tid. Det er noe jeg virkelig gleder meg til, og det skal bli så digg å få tilbake det håret jeg engang hadde.

Apropos hår, hva tenker dere om meg med brunt hår? Jeg har vært litt inne på tanken den siste tiden, men er livredd for at jeg kommer til å angre. Det som er greia er at håret mitt ikke vil takle en ny runde med bleking om jeg skulle angre, så velger jeg å farge håret mitt mørkt så er det no way back. Grunnen til at jeg ønsker å farge det er rett og slett for at jeg vil at håret mitt skal vokse fortere, og det er jo ikke akkurat noe hemmelighet at det sliter mye å bleke det så mye som det jeg gjør. Jeg har blitt ganske forelska i hårfargen Kylie har hatt den siste tiden, for den på en måte ikke for mørk, men likevel en veldig fin brunfarge. Jeg skal uansett tenke meg GOOOODT om før jeg velger å gjøre noe som helst crazy med håret mitt, for jeg nekter å skulle angre i ettertid 😂

19 kommentarer

19 thoughts on “KANSKJE OM ET ÅR

  1. Synd man ikke kan legge ved bilder her, det er nemlig en hårfarge som er sykt fin og jeg er sikker på at den hadde kledd deg kjempegodt. Ikke farg deg helt, men lag noe spill i det 😊 du er fin uansett

  2. Du er veldig fin med brunt hår! Må jo ikke gå helt mørk med en gang, men typ en lysere brun / karamell farge som jeg gjorde selv her om dagen. Da får man ikke så veldig tydelig ettervekst heller.

  3. Er det tape extensions du har? På bildene dine så ser man ikke det «skillet» som ofte kan sees og du har hatt håret oppi hestehalet uten at de har syntes. Jeg har tape extensions og det er så lite hår som dekker de øverste og jeg kan ikke ha oppi hestehale eller høy dott. Så bare lurer på hva slags du har og hvordan de er satt på🙈💓

    1. Jeg bruker tape, men Benjamin (frisøren min) har alltid vært veldig flink med hvor han plasserer de. Kan alltid gå med høy hestehale uten at det er noe problem <3 Du kan evnt prøve extensions som har hår rundt festene ❤️

  4. Hvilke vitaminer tar du som du tror har hjulpet håret ditt? Har extensions selv og skulle ønske jeg ikke trengte det🙄

  5. Jeg har også tenkt på at håret ditt må vokse temmelig for nå, med tanke på etterveksten. Så det er jo bra! 😀 Jeg ser for meg du hadde vært rååå fin i din naturlige hårfarge jeg! h<3

  6. Hvilke vitaminer til håret tar du? Har selv ødelagt hår og bruker Extensions, men ønsker å vokse ut mitt eget å snart slutte med det

  7. Herregud så fin du var uten Extensions😍 fin med også selvfølgelig, men uten(?) DET kledde du vrikelig!!

  8. Hva med å bare fortsette å stripe forsiktig etterveksten til du får dit naturlige hår i lengdene, så slipper du den kraftigere etterveksten og helblekingen som sliter kraftig. Synes du er fin uten extensions jeg fordi det ser mye mer naturlig ut 😀 blir lett for at man ser litt “bimbo” ut med helbleket føler jeg på mitt hår hvertfall. jeg har også helbleket håret, og det er så slitt! Angrer sånn på at jeg gjorde det, for slitt hår er heller ikke fint 🥴 men jeg er glad i blondt selv, så blonde highlights tenker jeg får være nok i fremtiden. Håret vokser mye bedre og finere når det er friskt 🥰✨

  9. Hei! Du er så fin uten løshåret også<3
    Jeg har et skikkelig godt tips til deg.
    Håret vokser MYE raskere hvis du så mye som mulig lar det være i fred..
    unngå varme, for mye bleking oooog løshår.
    1. Kjøp deg et hairband som du kan bruke i hverdagen og på fest. Det er bare festet med en tråd oppe på hode. Så fint og tar 2 sekunder å sette på.
    2. Unngå varme
    3. Bruk gode produkter som behandler håret.
    4. Strip håret ditt i flere nyanser som passer til din egen ettervekst. Behold det lyse i luggen og front, da vil du forsatt føle deg ganske lys. På denne måten slipper du å skade håret unødvendig med mye bleking.

  10. Kanskje ikke brunt, for du kommer sikkert til å angre. Prøv med balayage! Da får du være blond, samtidig som du slipper ettervekst🥰Det tror jeg du hadde kledd.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *