EN NY OPPLEVELSE

Categories Blogg

Se så rødt og svett jeg var hahah!!

Jeg er egentlig en sånn person som absolutt ikke liker å dra på gruppetimer, men hovedgrunnen til at jeg valgte 3T fremfor Fresh Fitness var på grunn av hot Yoga. Jeg har lenge ønsket å lære meg yoga da jeg tror det er godt for både kropp og sjel, og det er virkelig noe av det beste jeg har gjort på lenge. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg aldri har svettet så mye før i hele mitt liv, og jeg har heller ikke vært så sliten. Jeg hadde aldri forventet at det skulle være så hardt som det var, så der ble jeg virkelig positivt overrasket. 

Jeg likte det så godt at jeg skal på to yoga-timer til denne uken wuuhuu!! Jeg har trent kun styrketrening i så mange år nå, så det var virkelig på tide med en forandring. Jeg trodde helt ærlig at jeg ikke skulle bli lei, men jeg kjenner virkelig at både kroppen og motivasjonen hadde godt av noe helt nytt. 

4 kommentarer

4 thoughts on “EN NY OPPLEVELSE

  1. Ææ så gøy!! Det må jo være veldig effektiv når man svetter såpass mye under treningen 🤩 er 3T et treningssenter i tr.heim?

    Du er så flink til å trene! Det gir inspo😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *