I DAG REISER JEG TIL….

Categories Blogg

Som jeg fortalte dere da jeg flyttet til Trondheim så kom jeg nok mest sannsynlig ikke til å rekke å kjenne på savnet med tanke på at det kom til å bli mye frem og tilbake. Gjett hvem som allerede skal til Oslo da? Jeg skal kun på dagstur ettersom at jeg skal i et veldig spennende møte, men det blir likevel veldig hyggelig med en dag i hovedstaden. 

Det morsomme er at jeg allerede skal tilbake igjen neste uke, da jeg har et møte og vi skal levere tilbake bilen vi har vært så heldig å få låne. Uken etter der igjen så skal vi tilbake til Oslo enda en gang på noe som er veldig spennende! Det er bare noen uker til jeg kan dele det med dere, noe jeg virkelig ser frem til 🖤

Dere kan forresten prøve å gjette en gang hva jeg skal kjøpe med meg hjem til Trondheim?? Yummy heaven ofc !!! Jeg som snakket om hvor mye jeg gledet meg til å ikke ha det som nærmeste nabo, den uttalelsen kan jeg vel si at jeg trekker tilbake. Jeg savner det så mye 🙁

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *