EN OPPDATERING

Categories Blogg

Vet dere hva jeg synes er skikkelig deilig med at jeg må holde meg hjemme? At jeg for første gang på veldig lenge kjenner at jeg har en skikkelig ro inni meg. Jeg er jo veldig sånn at jeg må gjøre noe for å ikke føle meg dårlig, og det verste jeg vet er å sitte inne en hel dag. Nå som jeg ikke har noen andre valg så har jeg plutselig så mye tid til å gjøre de tingene jeg vanligvis utsetter. Jeg trodde helt ærlig aldri at jeg skulle si dette, men det føles deilig å våkne opp uten noe stress over alt jeg må gjøre. Jeg trenger kun å fokusere på å skape innhold og få gjort en god jobb, så er alt annet liksom ikke så viktig.

Jeg kjenner at jeg ikke kan bli for komfortabel med dette “livet”, for da kommer jeg meg ingen vei. Jeg skal likevel nyte disse “fridagene” mine, og få laget masse innhold til dere. Jeg skal få publisert litt på TikTok, og gjort MASSE YouTube. Sistnevnte har virkelig ikke vært prioritert det siste halvåret, men det er for at det har skjedd mye med at Morten fikk seg jobb, flyttet, kom tilbake igjen, salg av leilighet and you name it. Det har vært noen hektiske måneder, så jeg gleder meg til å bare kunne fokusere på jobb igjen <3 Jeg har også fått så mange gode tips av dere, så jeg skal absolutt få til å skape mye bra innhold. Husk å abonner på YouTube-kanalen min HER.

8 kommentarer

8 thoughts on “EN OPPDATERING

  1. Bra at du ser positivt på at du må være bare hjemme nå!😁Jeg må ikke, men jeg holder meg hjemme allikevel. Skal kun handle mat 1-2 ganger pr uke! Syns det er litt godt jeg og faktisk! Har ordnet meg med masse treningsutstyr hjemme, så jeg får trent. Da har jeg alt jeg trenger! Litt godt for hodet å roe ned litt! God Lørdag, fine! ❤️

    1. Så godt å høre! Tror det er viktig at vi alle (karantene eller ei) holder oss hjemme nå for å få stoppet dette <3 Jeg synes også det er godt å kunne chille litt hjemme, det er nok lenge til neste gang at vi har det så "rolig". Så vi får bare prøve å nyte litt, og "glemme" det som skjer rundt oss <<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *