DENNE UKENS SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jakke HER / Bukse HER

Kan du vlogge når du er i LA?
Ja, det kan jeg <3 Nå vet jeg ikke når jeg kommer til å reise dit ettersom at det har tatt helt av de siste dagene, og jeg kommer ikke til å bestille meg noen flybilletter før alt har roet seg.

Har du vært på Utøya siden det skjedde? 
Ja, jeg har vært der et par ganger.

Har du holdt på med sport? Hvis ja, hvilken sport?
Jeg spilte fotball i mange år da jeg var yngre.

Når flytter du til Tromsø?
Jeg flytter ikke før vi har fått solgt leiligheten, så det kan skje neste måned eller om to måneder. Jeg stresser ikke med noe som helst, og tar det egentlig bare litt som det kommer <3

Heter du egentlig Karoline med K?
Ja, det gjør jeg. Jeg har skrevet med C siden jeg var ganske liten, så det har egentlig bare blitt sånn.

Hvor skal du gjøre av alle møblene dine? 
Noe skal jeg ta med til Tromsø da mamma skal få de, og noe kommer jeg til å gi bort. Jeg orker ikke å betale for å oppbevare møblene mine da jeg ikke vet når jeg kommer til å kjøpe meg noe nytt igjen. Jeg har også hatt mye av møblene mine i mange år, så jeg kommer nok til å kjøpe nytt når den tid kommer.

Hvor lenge vil du eventuelt bo i USA? 
Jeg har ingen anelse, og kommer for første gang til å ikke bestemme meg for noe som helst. Jeg skal bare gjøre det jeg føler for akkurat der og da, og ikke binde meg opp til en eneste ting. Jeg har bare lyst til å være “fri” om jeg kan si det på den måten.

Hvordan organiserer du appene på telefonen din?
Jeg organiserer ikke, så det er skikkelig kaos på telefonen min. Jeg har mange ganger prøvd å rydde, men jeg får aldri til å ha et bra system på det. Det er nesten litt morsomt med tanke på hvor ryddig jeg er ellers, og hvor viktig det er for meg å ha orden rundt meg.

Vil du ha flere dyr?
Etterhvert så vil jeg adoptere en eller to hunder, og få meg en hest. Dette er uansett mange år frem i tid da jeg ikke skal pådra meg noe mer ansvar nå som jeg skal ut å utforske verden.

Hvorfor er du i karantene? Er du smittet? 
Jeg kan hverken svare ja eller nei på om jeg er smittet, men jeg tror ikke det. Jeg har ingen symptomer og formen er på topp. Grunnen til at jeg er i karantene er for at jeg har vært på utenlandsreise, og vi må holde oss hjemme to uker etter hjemreise.

Hva skal du blogge om nå som du er i karantene? Blir jo ikke så mye som kommer til å skje
Det får jeg bare ta som det kommer. Jeg tror nok kanskje at det vil komme flere YouTube-videoer enn blogginnlegg etterhvert, så jeg håper at dere er klar for masse nye videoer og innhold <3

Skal du ikke være noe i New York?
Jo, det skal jeg <3 Planen er å dra dit i september da det ikke er like mange turister og når den verste hetebølgen har roet seg. Det er absolutt ikke noe digg å gå rundt i New York når det er langt over 30 varmegrader. Det er også dobbelt så dyrt om man reiser i juli/august, så om du vurderer å booke deg tur dit så ville jeg ventet til midten/slutten av september.

Er du redd for alle forandringene som skjer i livet ditt akkurat nå?
Ja, det er jeg. Skal jeg være helt ærlig med dere så er jeg livredd, for det er kjempeskummelt å tråkke ut av komfortsonen sin. Jeg vet likevel hva som er rett for meg, og jeg kommer til å være så takknemlig for at jeg gjør dette. Alt jeg vet er at jeg kommer til å angre for resten av livet om jeg ikke følger drømmene mine nå som jeg er ung og har mulighet.

Er det noe dramtisk bak avgjørelsen på å legge ned YouTube-kanalen deres?
Nei, det er det ikke. Vi forklarte hvorfor i videoen, og det er ingen annen grunn enn det. Vi kommer til å være mer borte fra hverandre dette året enn sammen, så det kommer bare til å være stressende å føle at vi har en kanal sammen som vi må oppdatere ofte. Jeg vet at det kommer til å innebære mye dårlig samvittighet og ikke minst planlegging, og det er ingen av oss som orker det nå. Da kan vi like greit gå tilbake til kanalene vi en gang hadde, og heller lage videoer sammen der <3 “Morten & Sofie” ble jo egentlig opprettet for å lage treningsvideoer, og det var aldri planen å kun legge ut på den. Vi fant likevel ut at det ble for mye å poste videoer på tre forskjellige kanaler. Det er derfor ikke noe dramalama, vi bare vil være minst mulig “bundet” til masse ansvar. 25-års alderen har virkelig kommet !!! hahaha neida <3

Synes du det er kijpt om bursdagen din i Monaco blir avlyst?
Ja, selvfølgelig. Jeg hadde gledet meg så mye til å dra dit, og vi har ventet på denne turen siden desember da vi booket billetter og hotell. Jeg tenker at man likevel bare må følge rådene som blir gitt, og vi avbestilt hotellet i Monaco. Flybillettene får vi ikke gjort noe med, så jeg får bare krysse fingrene for at viruset bare forsvinner (som om at det kommer til å skje).

Er du redd for at du ikke får reist til USA dette året?
Nei, det er jeg ikke. Jeg kommer til å få reist, men om det skjer i April/Mai som først var planlagt har jeg mine tvil om. Jeg orker likevel ikke å ta noen valg enda, for jeg tror man bare må følge med hva som skjer for hver dag som går. Det hjelper ikke å stresse med hva som kan skje om noen måneder, det er bare unødvendige bekymringer og stress <3 Jeg er mer bekymret for at alle festivalene må avlyses i sommer, det kommer til å bli skikkelig kjipt :(((

Hadde du reist hjem fra ferie om du hadde vært i utlandet nå?
Ja, UDs har jo bedt nordmenn om å komme hjem. så da hadde jeg selvfølgelig gjort det. Det blir jo bare verre og verre for hver dag som går, og jeg kan se for meg at om man drøyer den alt for lenge nå så blir man kanskje sittende fast. Det hadde jo vært enkelt å tenkt at man bare hadde blitt værende eller reist til et annet sted, men man vet jo faktisk ikke hvordan dette utvikler seg.

Ser du på Paradise? 
Jeg har sett på noe av det, men jeg synes ikke Paradise er like gøy som det engang var. Nå koser jeg meg mer med Love Island UK, haha.

Er du og Martine fortsatt like gode venner? Ser dere aldri sammen mer
Grunnen til at vi ikke henger like mye sammen som før er jo for at vi bor i to forskjellige byer, og begge to har et ganske hektisk liv. Vi er fortsatt like gode venner, og snakker sammen så og si hver eneste dag.

Kranglet du og Andrea mye da dere bodde sammen?
Nei, det gjorde vi ikke. Vi hadde en diskusjon angående Celine da det hadde oppstått en misforståelse når jeg var i utlandet, men utenom det så hadde vi ingen krangel eller diskusjon.

Skal du legge ned bloggen nå som du skal satse på YouTube?
Nei, det skal jeg ikke. Jeg skal bare bli mye flinkere til å legge tiden min i YouTube, og ikke bare bloggen.

Hvor mye penger tapte du på Monaco-turen?
Bare flybilletter som var på ca 1500 kroner. Hotellet skulle vi ikke betale før vi kom dit, heldigvis.

14 kommentarer

14 thoughts on “DENNE UKENS SPØRSMÅL & SVAR

      1. Hvorfor flytter du til Tromsø ? Men da blir d langdistanse forhold eller ? Hva tenker du om d egt ?

  1. Liker hvordan du ignorer svaret til de som spør om dere skal ha langdistanse forhold.
    Har dere gjort det slutt eller?….

    1. Hadde du svart på det samme spørsmålet hver dag i 6 måneder?😂 Har allerede svart på det en million ganger, men hva du tenker og tror påvirker ikke min hverdag noe så du skal få tenke og spekulere så mye du bare vil <3

  2. Har du fått levert pengene til animalSOSsrilanka? trodde du skulle dele med oss når du hadde gjort det(kan hende jeg ikke har fått det med meg), for jeg ser at de har reklamert en del for etter du dro derifra at de har omtrent ingen penger og sliter.. så synes det var rart de ikke hadde delt at de hadde fått så mye penger av deg, da de pleier å legge ut innlegg om det..

      1. Må også legge til at de har utgifter på ca 500.000 hver eneste måned med leie av lokale, ansatte, medisiner, operasjoner, mat og alt som følger med å ha nesten 2000 hunder. De har nok også merket dette med corona viruset veldig, da de er avhengig av alle de som donerer og støtter månedelig. Det har jo blitt veldig usikkert med økonomi for mange av oss, så det kan kanskje være derfor de har lite penger da de er virkelig avhengig av donasjoner 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *