EN OPPDATERING

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Kjolen min er dessverre utsolgt, men du finner masse fine kjoler HER 

Hadde dere en fin dag i går? Jeg hadde en så hyggelig dag sammen med familien, selv om vi hadde en veldig rolig dag. Jeg kan ikke huske sist vi var så få samlet, men det var egentlig bare godt. Jeg vet ikke om det bare er meg, men jeg synes ofte at julaften kan bli litt kaotisk? Alt stresset rundt mat, dekke på bordet, pakker and you name it 😅 Jeg la meg også rundt 22.00 i går, noe jeg ikke tror jeg har gjort siden jeg var et lite barn. Jeg har blitt alt for komfortabel her i Tromsø med min nye livsstil, så jeg får bare satse på at vi snart kan reise igjen. Ellers blir jeg vel her for alltid, haha neida joda.

Nå skal jeg få jobbet litt, sett på masse julefilmer, spise god mat og bare kose meg resten av dagen. Hva er dine planer? 💕

5 kommentarer

5 thoughts on “EN OPPDATERING

  1. Erna har sagt vi kan reise til utlandet til sommeren🤗Jeg håper vi kan reiser til våren,mars.apri mai😁Lengter sååååå til varmen😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *