EN OPPDATERING FRA HELGEN

Categories Blogg


Jeg tenkte at det kanskje var på tide å oppdatere dere etter helgen ettersom at dere ikke har hørt noe særlig om den. Grunnen til at jeg ventet helt til i dag var for at jeg tok med meg kameraet til Elise, og jeg fikk ikke hentet det før i går. Det skal sies at jeg hadde fått til å hentet det tidligere, men jeg var ganske redusert etter helgen. Jeg begynner jo tross alt å bli gammel, så det er vel bare noen år til jeg ikke klarer todagers mer 😜

Jeg følte likevel at vorset til Elise fortjente et eget blogginnlegg, for se hvor utrolig flink hun er. Jeg kjenner ingen som er så engasjert når det kommer til å pynte, og jeg vet allerede hvem jeg skal kontakte når jeg skal feire 25-års dagen min. Jeg er som sagt ikke noe flink, og bruker jo bare å sette frem et par poser potetgull også er jeg fornøyd med egen innsats hehe. Jeg har jo store planer for min neste bursdag, for det skal selvfølgelig være en skikkelig feiring når jeg fyller halvveis til 50 år. Jeg føler bare det er noen uker siden jeg fylte 18 år og fikk billappen, men det er faktisk hele 6 år siden. Det er nesten litt skremmende hvor fort tiden går, så det er viktig å huske å ta vare på de øyeblikkene vi har akkurat her og nå. Det er tross alt bare litt over 3 måneder til 2019 er over, så om du satt deg et mål for dette året så er det bare å begynne å jobbe på 🖤

Et lite bildedryss fra helgen <3 

7 kommentarer

7 thoughts on “EN OPPDATERING FRA HELGEN

  1. Vet ikke om noen allerede har spurt om dette.. men hva føler du om det Erik Sæter sa om at han likte deg minst av Norges bloggere og at bloggen din var meningsløs og «dritkjedelig»?

    Jeg syntes ikke det altså!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *