MEG UTEN EXTENSIONS

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Bukse. HER / Lignende genser. HER

Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har fått høre at jeg er “sååå mye finere uten extensions”, men jeg tror at uansett hvor mange tilbakemeldinger jeg får så kommer jeg til å bruke det helt frem til jeg er komfortabel med lengden på håret mitt. Det er ikke bare å be noen som har hatt langt hår hele livet om å gå rundt med kort, for når alt kommer til alt så handler det om hva man er komfortabel med selv. Hadde jeg skulle tatt til meg hva alle andre hadde sagt så hadde jeg nok hatt kort hår og kun brukt blomsterkjoler. Det kan godt være at dere har helt rett med at det hadde kledd meg bedre, men jeg kler meg ikke for å tilfredsstille andre. Det hadde også vært utrolig kjedelig å skulle være noen jeg ikke er, så dere må nok holde ut litt til med extensions og hettegensere 😜

Jeg er likevel opptatt av å ta vare på håret mitt, så jeg bestemte meg for å være uten extensions en liten uke slik at jeg får kuret det ordentlig. Det er vel viktig å påpeke at jeg ikke mistrives med kort hår, men jeg føler meg rett og slett bedre med langt. Jeg bestemte meg likevel for å vente litt da jeg likte kombinasjonen av blått og kort hår. Det er jo bare noen få vask igjen til jeg mister blåfargen min, så jeg får nyte den så lenge jeg har den. Jeg vurderte faktisk å beholde den en i noen måneder, men jeg fant ut at det ble litt stressende med fargekombinasjoner når det kommer til både klær og sminke. Det er så mye jeg ikke har kunne tatt på meg for at det ser helt teit ut, så all ære til dere som er flinke med det. 

10 kommentarer

10 thoughts on “MEG UTEN EXTENSIONS

  1. Du skrive r«jeg har KORT BLÅTT hår» for å reklamere for dette innlegget så har du håret i stram hestehale slik at man hverken ser lengden eller fargen👏🏻👏🏻

  2. Leser du det som står om deg på jodel? Folk skriver så utrolig mye frekt om deg… helt forferdelig å lese 🙁

  3. Deg uten extentions ? Ja det er nok det, men litt missvisende når du har håret opp og ikke viser hvordan håret faktisk ser ut uten extentions:p

  4. Nei, jeg skrev ikke kommentaren for at du skulle laste ned appen. Spurte fordi jeg genuint lurte, og fordi at jeg faktisk syntes synd for deg som får så mye dritt skrevet hver dag. Beklager om du tok kommentaren frekt, eller som en oppfordring til å laste ned appen. Det var et genuint spørsmål fra en leser som faktisk bryr seg. Var forøvrig ikke meningen å poste kommentaren to ganger, trodde ikke den første kommentaren gikk igjennom.

    1. Da er spørsmålet mitt, hva skulle du få ut av det? Hvorfor vil du fortelle meg at folk skriver så utrolig mange frekke ting om meg? Det er jo ikke akkurat en kommentar som får noen til å føle seg bedre. Hva hadde du tenkt om noen hadde sagt noe sånt til deg? Jeg leser ikke på forum der jeg blir diskutert av en så enkel grunn at jeg ikke ønsker å oppsøke dritt om meg selv. Det tror jeg er ganske normalt, og jeg forstår derfor ikke hvorfor man skal fortelle et annet menneske at man blir snakket skikkelig stygt om?

      1. Så enig med deg Sofie! Hvis jeg hadde lest noe på Jodel om deg, hadde jeg ikke hastet med å fortelle det til deg. Det gjör deg ikke akkurat glad! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *