EN OPPDATERING FRA HELGEN

Categories Blogg

 

Som jeg har fortalt dere tidligere så passer ikke denne jobben sammen med kvelder ute på byen, for jeg klarer ikke å jobbe dagen derpå. Det er ikke nødvendigvis det at jeg er så dårlig, men jeg mister all motivasjon og lyst. For å ikke snakke om at inspirasjonen bare forsvinner ut av det blå, haha! Jeg vil derfor beklage for en dårlig oppdatering denne helgen, men nå har dere en forklaring på hvorfor. 

Som dere kanskje har fått med dere på mine andre sosiale medier, så har det skjedd litt av hvert denne helgen. På fredagen var vi på Coachella Party på Louise som ligger på Akerbrygge, og på lørdagen så hadde Morten bursdag. Jeg hadde håpet på en romantisk middag etterfulgt av kino, men vi endte selvfølgelig opp på byen igjen.. haha! Det var Morten sin bursdag så han skulle selvfølgelig få bestemme, men nå krysser jeg bare fingrene for at det er lenge til neste gang. Så økonomisk som jeg plutselig har blitt så får jeg vondt i hjertet når jeg sløser pengene mine på alkohol.

Jeg ser at det er mange som har lurt på hva jeg har gitt Morten i bursdagsgave, men foreløpig så har han bare fått et stort påskeegg fylt med masse godteri. Han har ikke hatt noen ønsker, så jeg tenkte å vente med gaven hans til jeg kommer til L.A. Det er jo et mye større utvalgt der, så vi får se hva jeg finner.

Nå skal jeg komme meg på trening, så vi snakkes senere <3

4 kommentarer

4 thoughts on “EN OPPDATERING FRA HELGEN

  1. Hei fineste!<3 Det var en peride du drakk sjeldent husker jeg. Har du lagt det på hylla? Hehe! Stor, god klem til skjönne deg! Love u!<3<3<3

  2. Hei Sofie!
    Jeg lurte på om du hadde noen anbefalinger på utesteder for 18-åringer i Oslo?
    Takknemlig for svar<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *