HIT SKAL JEG REISE I 2019

Categories Blogg

Som alle andre år så har jeg bestemt meg for hvor jeg skal reise dette året. Jeg har jo deal med meg selv at jeg alltid skal besøke nye steder, slik at jeg ikke ender opp på de samme plassene hver gang. Vi mennesker er jo veldig vanedyr, så det er jo utrolig typisk å ha den samme ferieplassen man reiser til hver eneste sommer. Jeg skal kanskje ikke si noe ettersom at jeg reiser til LA annen hver måned, men jeg føler likevel at jeg er flink til å oppsøke nye land og byer. Jeg har derfor bestemt meg for et par nye steder, men også noen jeg har reist til før. 

✈️ Jeg liker at jeg startet dette punktet med LA, men som dere allerede vet så har Martine, Zelia, jeg + fler planlagt en liten tur nå etter påske. Det er faktisk bare litt over 2 uker til avreise, WUHU!

✈️ Store deler av sommeren kommer til å gå til flytting, oppussing og nye møbler så vi har derfor ikke planlagt noe særlig med reising. Vi har likevel blitt enig om at vi skal bestille restplass i løpet av sommeren, så det kommer til å bli veldig spennende å se hvor vi ender opp. Jeg elsker jo Hellas, så jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å reise dit. Hittil har jeg bare vært i Kreta, Santorini og Rhodos så er det enda mange steder å utforske. 

✈️ Er det en ting Morten og jeg har snakket lenge om så er det å dra på cruise, så dette året har vi altså blitt enig om at vi skal utforske Karibien. Noen som har noen gode tips til Cruise? 

✈️ Bahamas!!!! Vi hadde egentlig planer om å reise dit i fjor, men vi ble enige om at vi skulle vente til i år. Vi har derfor bestemt oss for å ta et par uker i Bahamas med engang det begynner å bli kaldt og grått her hjemme i Norge, hehe! Det har lenge vært en drøm å reise dit, så det kommer til å bli helt sykt å skal få oppleve det. Jeg GLEDER meg. 

✈️ Denne er ikke bestemt enda, men vi vurderer å feire nyttårsaften i Thailand. Det er 4-5 år siden jeg var der sist, så det er virkelig på tide med en ny reise snart. 

6 kommentarer

6 thoughts on “HIT SKAL JEG REISE I 2019

  1. Var på cruise med Norwegian Epic for 5-6 år siden. Ruten var Barcelona- Italia – Frankrike – Spania og tilbake til Barcelona igjen. Det var utrolig mye å finne på på bare 7 dager.
    Har også vært på cruise med Norwegian Star for litt siden, og ruten var Venezia i Italia- montenegro – 3 øyer i Hellas (Santorini, Mykonos og en til) – dubrovnik og tilbake til venezia. Syntes det var fine destinasjoner, men litt mindre å gjøre enn det andre cruiset. Begge var på 7 dager, og man får ca 6 timer på hver destinasjon.

  2. Tips til cruise:
    – Det er et «must» med all inclusive, det er inkludert hos NCL
    – Gå i havn på alle plassene.
    – Gjør deg klar for en svært bildevennlig ferie, og et minne for livet!
    Om du trenger flere tips, er det bare å svare på denne kommetaren, eller kontakte meg på DM (@malglas05)

  3. Om du vil besøke en ny øy i Hellas anbefaler jeg kefalonia på det sterkeste 😁 Google det og sjekk ut mythos beach 🙌 helt fantastik øy !! Fantastisk fint og nydelig mat 🥰

  4. Så nydelig du er Sofie! Kjempefint å fram det naturlige håret og bort med de fæle extensions! Godt å se at du har fått litt mer kjøtt på beina, det kler deg godt! Du virker lykkelig. Håper du har det fantastisk i LA med Martine 😍

  5. Var på NCL sitt cruise som het getaway.. den går/gikk Miami og til 3 forskjellige havner blant annet til Bahamas.. Annbefaler den da det er all inclusive og et kjempeflott ship med mange forskjellige aktiviteter og herlig bemanning som hjelper deg med alt og sprayer deg med vann for å nedkjølte deg mens du soler deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *