EN OPPDATERING FRA OSLO

Categories Blogg

Nå er jeg akkurat ferdig med pressedag sammen med Bloggerne, lunsj og innsjekk på hotellet Elise og jeg skal bo på. Skal jeg være helt ærlig med dere så gruet jeg meg litt til denne dagen da jeg egentlig ikke er så glad i å snakke med presse. Misforstå meg rett, for det er utrolig mange fine journalister der ute, men så har man de som skal vri og vende på absolutt alt for å skape klikk og overskrifter. Det er jo alltid kjedelig når man føler at man ikke kan stå inne for det som blir skrevet, og jeg har derfor begynt å bli flink til å spørre etter sitatsjekk når jeg først takker ja til et intervju. Det jeg synes er kjipt er at man alltid blir kontaktet når det skjer noe dramatisk rundt deg, men man blir sjeldent kontaktet når man skriver noe bra og ikke minst viktig. Jeg høres kanskje ut som at jeg hater presse nå, noe jeg ABSOLUTT ikke gjør, haha. Jeg har bare hatt noen erfaringer som ikke alltid har vært like morsomme.

Jeg har uansett hatt en fantastisk start på dagen sammen med Bloggerne, og det var så hyggelig å se alle igjen. Nå er det bare noen dager til det begynner på TV, og jeg gleder meg til at dere skal få bli enda bedre kjent med meg. Jeg er helt sikker på at det kommer til å bli en veldig bra sesong, så jeg er spent på å høre hva dere mener. Nå skal jeg komme meg på Spraytanhuset før jeg skal til Drammen å fikse neglene mine hos Martine. Vi snakkes senere dere <3

3 kommentarer

3 thoughts on “EN OPPDATERING FRA OSLO

  1. Hahaha sier DU? Du lever jo av clickbaits og av å provosere.

    Forresten sjekk Jodel, der står det mye fint om deg😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *