EN OPPDATERING OM ALT OG INGENTING

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Genser. HER / Bukse. HER (20%)

I dag reiste Morten til Oslo for å dra på kurs i forbindelse med den nye jobben hans. Dere vet jo hvor mye jeg elsker å være hjemme alene, så dette kommer virkelig til å bli en prøvelse. Jeg kan allerede garantere at det kommer til å bli lite søvn de neste dagene, men jeg må virkelig bare utfordre meg selv. Jeg føler meg teit som er så redd for å være hjemme alene i en alder av 24 år, men jeg håper og tror at det er noen der ute som vet hvordan jeg har det haha. Jeg lover at jeg ikke skal nevne dette noe mer nå, jeg må bare få det ut. Sooorrryyyy <3

Det er heldigvis ikke så lenge til jeg selv reiser til Oslo, og da skal Morten og jeg ha en skikkelig kjærestedag sammen før jeg drar til Los Angeles i 2 uker. Jeg kan virkelig ikke vente med å komme til sol og varme, for jeg kjenner at mørketiden begynner å snike seg innpå. Jeg har vurdert å kjøpe lyslampe, men jeg er usikker på om jeg tror det funker eller ikke? Er det noen som har noen erfaringer med det?

Skal jeg likevel dra frem noe som er positivt så er det at jeg jobber mye bedre når jeg er helt alene. Jeg har derfor bestemt meg for at jeg skal prøve å få unnagjort mest mulig jobb før jeg reiser, slik at jeg kan ha litt ferie når vi drar til Los Angeles. Misforstå meg rett, for jeg skal produsere masse bra innhold til dere, men jeg vil bare bruke litt mindre tid foran pcen. Jeg vet at jeg har spurt dere om dette flere ganger tidligere, men jeg har selvfølgelig glemt å skrive det ned. Jeg lurte derfor på om dere kunne komme med ønsker/ideer/forslag til YouTube-videoer jeg kan spille inn? Jeg føler det er ekstremt mye man kan gjøre I LA, men det er greit å vite litt hva dere ønsker å se. Dette er siste gang jeg spør, LOOVER!!!


Disse bildene er forresten tatt med den nye Iphonen min. Vi skal legge ut video veldig snart der vi “unboxer” den <3

16 kommentarer

16 thoughts on “EN OPPDATERING OM ALT OG INGENTING

  1. Jeg har det helt likt! Hater å være alene hjemme, spesielt på natten og jeg er 20år.
    Er så ekstremt husredd at det er krise, så blir lange netter da jeg er alene også

  2. Huff, det er ikke gått å være husredd altså! 🥺 Jeg var det tidligere men det har blitt mye bedre etter at jeg nå har bodd for meg selv i 3 år. Alltid bodd med samboer tidligere. Så jeg tror rett å slett det blir bedre når du får noen netter sammenhengende etter hvert! Har troa på deg, fine! 🤩 Klem! ❤️

  3. Lyslampe har funket for min del 🙂 Hjulpet på både tretthet og humøret, og veldig digg å ha tidlig på morgenen da jeg våknet bedre.

  4. Jeg har også et avstandsforhold, etter at vi først var samboere, så jeg føler virkelig med deg <3. Det er nok lurt å ha litt og gjøre, og være sosial med andre, og samtidig forsøke å lage egne rutiner. Tvi tvi. Følger og føler med deg. Vil gjerne lese mer om Trondheim. Flott by:))

  5. Lyslampe (med f.eks 10000 lux) kan brukes for å forebygge og redusere depresjon/vinterdepresjon, det er bekreftet av mange utførte studier. Best effekt gir 30-60 min bruk på morgenen/formiddagen. 👍☺️

  6. Dere kan lage ny; kjøp det den forran deg kjøper, med nye plasser der dere ikke har noen forventninger😍

  7. Føler med deg 100%! Jeg og eksen bodde i en leilighet sammen, som jeg satt igjen med da det ble slutt mellom oss. Sov seriøst hjemme hos mamma i to uker etterpå mens jeg prøvde å være i leiligheten på dagtid 😂 jeg er absolutt en av de som trives i mitt eget selskap, men på nettene kan jeg godt ha selskap 🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *