EN OPPDATERING PÅ ALT OG INGENTING

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Altså…se hvor vakkert det er her, jeg er nesten tom for ord. Alt jeg kan si er at om du noen gang vurderer å besøke Frankrike, så ville jeg valgt Nice istedenfor Paris. Eller… det spørs jo selvfølgelig veldig hva du er ute etter, for jeg liker jo mer å få “sydenfølelsen” enn storby. Så om du er lik meg der så vet du hvor du skal reise haha! Det som også er bra med Nice er at du kan reise til Cannes, Monaco og Saint Tropez. De to førstnevnte er bare en halvtime unna her, så mulighetene er mange. Jeg har også hørt at det bare tar fire timer med tog til Milano, så dere kan også ta dere en tur til Italia i samme slengen.

Jeg har jo lenge snakket om at jeg har lyst til å ha en skikkelig Europa-ferie sammen med Morten, så det er vel kanskje ikke så lenge til dere ser meg her igjen. Jeg har så lyst til å være borte i sånn 3-4 uker der jeg reiser gjennom Italia, Hellas og Frankrike. Jeg har jo tross alt satt meg en regel om at jeg må reise til minst et nytt sted vært år, slik at jeg ikke ender opp på de samme stedene år etter år. Jeg vil jo oppleve mest mulig, så da hjelper det ikke å være vanedyr.  

    Sett. HER

Martine og jeg hadde egentlig planer om å dra ut å spise i går kveld, men vi endte istedenfor opp med å se på Paradise Hotel og spise godteri hahah.. Vi hadde gjort noe hele dagen i går, så jeg tror rett og slett vi bare var litt utslitt. Det var likevel deilig med en dag der vi tok det litt rolig, for det er MYE som skjer de neste dagene. Jeg tror ikke at det blir så mye søvn i Monaco akkurat, så det var nok greit med en liten hviledag. Nå skal vi snart komme oss hjem fra Cannes, vi snakkes senere ♥

14 kommentarer

14 thoughts on “EN OPPDATERING PÅ ALT OG INGENTING

  1. Hun går vel i helt vanlige klær?
    Sofie lever et liv mange bare kan drømme om, så hold den sjalusien for deg selv, Pia. Mye mindre kledelig det enn antrekket til Sofie 😅

    Kos deg videre på tur, Sofie. Du er flott ☺️

  2. Folk as.. haha jeg tenkte faktisk da jeg så antrekket ditt at shit du ser smashing ut i alt. Syns antrekket var veldig kult og så veldig behagelig ut 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *